Metodika úpravy textů: Pro znevýhodněné čtenáře
Martina Daňová
Je nepopiratelným faktem, že dnes je schopnost číst s porozuměním nezbytností. Čtení slouží nejen k relaxaci a k získání informací, ale i k základní orientaci v moderní hektické době. Bohužel, existují skupiny dětí, pro které je získání této důležité dovednosti ztíženo - ať již se jedná o děti s dyslexií nebo děti sluchově postižené. Jak právě těmto dětem pomoci proniknout do tajů písmenek, jak je motivovat a nabídnout jim to nejlepší pro rozvoj jejich čtenářských dovedností - právě o tom pojednává kniha Metodika úpravy textů pro znevýhodněné čtenáře. Inspiraci v ní mohou najít pedagogové, pracovníci v pomáhajících profesích i rodiče a další osoby blízké takto handicapovanému dítěti. ... celý text
5 | 0 | |
4 | 0 | |
3 | 1 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.