Medonosný marketing
Vladimír Kuchař
Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány metody i nástroje, s jejichž pomocí naleznete zájemce o vaši nabídku a navážete s nimi smysluplnou komunikaci. Ta povede na jedné straně k vyřešení potřeb vašich zákazníků a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům. ... celý text
5 | 4 | |
4 | 1 | |
3 | 4 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.