Marketing při utváření podnikové strategie

Marketing při utváření podnikové strategie https://www.databazeknih.cz/img/books/30_/306625/bmid_marketing-pri-utvareni-podnikove-st-nMM-306625.jpg 2 2 2

Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.... celý text

5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
odpad  
1
Elfaran

odpad

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autoři knihy

Karel Havlíček
česká, 1969
Milan Kašík
česká, 1948