Marketing při utváření podnikové strategie
Karel Havlíček , Milan Kašík
https://www.databazeknih.cz/img/books/30_/306625/bmid_marketing-pri-utvareni-podnikove-st-nMM-306625.jpg
2
2
2
Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.... celý text
5 | 0 | |
4 | 1 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 1 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.