Marketing od A do Z

Marketing od A do Z https://www.databazeknih.cz/img/books/26_/267350/marketing-od-a-do-z-267350.jpg 5 2 1

Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce, která vychází souběžně s americkým/anglickým vydáním, je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Marketing Insights from A to Z , 2003


více info...
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy další knížky

Philip Kotler
americká, 1931
1998  97%Marketing Management
2007  96%Moderní marketing
2000  60%Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy
2004  0%Marketing
2003  90%Marketing od A do Z