Františku, přestaň konečně zlobit, nebo...
Petr Ondráček
Publikace je věnována rušivému chování dětí ve škole. Problematikou kázně a především nekázně se prof. Ondráček zabývá celou svou profesionální dráhu. I když text zachovává vědeckou serióznost, je psán čtivě, svižně a – nejen odborné veřejnosti – srozumitelně. Textů, které tvoří skutečné přemostění mezi pedagogickou teorií a výchovnou praxí, není na současném knižním trhu příliš. Předložená publikace reflektuje nejnovější pedagogické a psychologické teorie i školskou a výchovnou praxi. Odborně fundovaný text je vhodně prokládán řadou příkladů z „pedagogického života” i vlastních osobních zkušeností autora.... celý text
5 | 1 | |
4 | 1 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2003 | Františku, přestaň konečně zlobit, nebo... |
2001 | Vyrušování, neposlušnost a odmítání spolupráce: podněty pro pedgogickou práci s žáky, kteří se chovají při výuce nápadně rušivě |