Čtenářské strategie u předškolních dětí a nečtenářů
Eva Koželuhová
Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jednotlivých kapitolách představeny čtenářské strategie vhodné pro předškolní vzdělávání a také postup, jak s nimi při předčítání efektivně pracovat. V praktické části jsou uvedeny příklady konkrétních čtenářských lekcí s podrobnou metodikou a reflexemi jejich realizace v mateřských školách. Vše je doplněno videoukázkami, na které je v textu odkazováno, videoukázky jsou po zdání kódů z textu dostupné na YouTube. Kniha osloví pedagogy mateřských škol i prvních ročníků základních škol.... celý text
5 | 3 | |
4 | 0 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
čtenářství předškoláci čtenářská gramotnost
Autorovy další knížky
2022 | Čtenářské strategie u předškolních dětí a nečtenářů |
2021 | Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání |
2024 | Činnosti k rozvíjení čtenářské gramotnosti v předškolním vzdělávání |
Kniha Čtenářské strategie u předškolních dětí a nečtenářů je v
Přečtených | 4x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Knihotéce | 3x |
Chystám se číst | 4x |
Chci si koupit | 1x |
dalších seznamech | 1x |