Co si uchováme v paměti? Empirický výzkum historického vědomí
Denisa Labischová
Publikace usiluje o překlenutí prostoru mezi teoretickými úvahami vycházejícími z tradice postmoderního myšlení v dílech filozofů, historiků, kulturních antropologů, sociologů i politologů a cíli, jež si klade oborová didaktika dějepisu v návaznosti na zkušenosti ze zahraničí. Je také jedním z pokusů o empirické uchopení historického vědomí, přičemž se opírá o inspirace nejen čistě oborové, nýbrž také o podněty z jiných disciplín, zejména z historické sociologie.... celý text
5 | 0 | |
4 | 0 | |
3 | 0 | |
2 | 1 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Česko, Česká republika čtenářství
Autorovy další knížky
2008 | Příručka ke studiu didaktiky dějepisu |
2013 | Co si uchováme v paměti? Empirický výzkum historického vědomí |
2009 | Nebojme se výuky moderních dějin: nejnovější a soudobé dějiny v současném dějepisném vyučování |
2011 | Gender ve vzdělávací oblasti. Člověk a společnost |