2 v 1
Veronika Žilková , Martin Stropnický
Soubor sloupků Veroniky Žilkové a Martina Stropnického. „2 v 1“ je znamením dnešní doby. Lidem už nestačí, aby věc měla jen jedno využití. Reklamy nabízejí pod pojmem 2 v 1 vždy výhodnou koupi, která za cenu jednoho výrobku přináší výrobky dva. Nepodlehli jsme diktátu doby, jen s nadsázkou nabízíme „výhodnou koupi“ – ženský a mužský pohled na svět v jedné knize.... celý text
5 | 0 | |
4 | 1 | |
3 | 1 | |
2 | 1 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.