Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace vydání
Marek Šedivý , Olga Medlíková
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.... celý text
Vydání (2)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-4040-9Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-7662-0 , 978-80-247-7663-7Kniha Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace je v
Přečtených | 5x |
Knihotéce | 5x |
Chystám se číst | 1x |