Mezinárodní marketing vydání

Mezinárodní marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/110205/mezinarodni-marketin-110205.jpg 4 2 2

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Publikace je rozšířena o nové trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či o nové trendy v oblasti mezinárodní distribuce. V knize jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí, jako je stoupající konkurence ze strany zemí BRIC (Brazílie, Rusko, Indie, Čína), rostoucí rizika mezinárodního podnikání a dopady finanční krize na marketingové strategie firem. Moderní publikace, která je určena zejména podnikatelům, manažerům a vysokoškolským studentům, se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně - od strategického řízení, hlavní koncepce a přístupy k internacionalizaci přes mezinárodní prostředí, rizika a mezinárodní marketingový výz kum až po volbu formy vstupu na zahraniční trhy, strategické plánování a problematiku segmentace mezinárodních trhů, výběru cílového trhu a stanovení vhodného positioningu. Závěrečná obsáhlá část knihy se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu: mezinárodní výrobkové politice, firemní značkové politice, mezinárodní cenové politice, distribuční politice a problematice mezinárodní komunikační politiky. Výklad doplňují příklady z praxe.... celý text

Vydání (5)


Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing

papírová kniha 2015, Grada

ISBN: 978-80-247-5366-9


Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing

ekniha 2009, Grada


Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing

papírová kniha 2009, Grada

ISBN: 978-80-247-2986-2


Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing

papírová kniha 2006, Grada

ISBN: 80-247-1678-X


Mezinárodní marketing Mezinárodní marketing

papírová kniha 2003, Oeconomica

ISBN: 80-245-0496-0