Marketingový management destinací vydání

Marketingový management destinací https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/214679/bmid_marketingovy-management-destinaci-dZD-214679.jpg 4 1 0

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.... celý text

Vydání (2)


Marketingový management destinací Marketingový management destinací

papírová kniha 2011, Grada

ISBN: 978-80-247-3749-2


Marketingový management destinací
Marketingový management destinací

ekniha 2011, Grada

ISBN: 978-80-247-7210-3 , 978-80-247-7211-0