Lázeňství: management a marketing

kniha od:

nehodnoceno
Lázeňství: management a marketing obálka knihy

KoupitKoupit eknihu

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/422360/big_lazenstvi-management-a-marketing-0xB-422360.jpg
Nahrávám...

Vydání (2)

Česká 2


Lázeňství: management a marketing
Lázeňství: management a marketing

2019 · Grada

978-80-271-2461-9

KoupitKoupit eknihu

Lázeňství: management a marketingLázeňství: management a marketing

2019 · ekniha · Grada

978-80-271-1118-3, 978-80-271-1117-6