pracovní vztahy

štítky

68 knih


Plakať je dovolené 83% Plakať je dovolené 2019, Lucia Olrinková

Odkedy Rosie odišla do Londýna, denne bojuje s myšlienkami na návrat. Začína si uvedomovať, že odchod zo Slovenska bol unáhlený. Chýbajú jej kamaráti, chýba jej práca a život, ktorý žila a hlavne, chýba jej Filip. Chalan... více


V obklíčení blbých šéfů (i blbých podřízených) 54% V obklíčení blbých šéfů (i blbých podřízených) 2020, Thomas Erikson

Jak porozumět kolegům, šéfům i podřízeným Thomas Erikson, autor bestselleru V obklíčení idiotů se tentokrát zaměřil na místo, kde trávíme třetinu dne. Málokde je taková příležitost ke konfliktům, nedorozuměním, podrazům... více


Návrat k lásce 70% Návrat k lásce 1975, Ludmiła Marjańska

Prozaická prvotina polské básnířky, k níž dal podnět její studijní pobyt v USA. Autentičnost zážitků a zkušeností ze Spojených států představuje nejzajímavější stránku románu. Fabule románu je poměrně banální, autorka... více




Dívka jako ty 87% Dívka jako ty 1972, Eva Schmidtová

Román o současných mladých dívkách a jejich životních problémech. Hrdinka dostane práci mistrové a zároveň prožívá první vážnější citový vztah. Zápasí s problémy, ale i se vztahy mezi lidmi na pracovišti. Přes všechny... více


Jak sladit práci a osobní život 76% Jak sladit práci a osobní život 2011, Brian Tracy

Také máte pocit: * že vám práce zabírá stále více a více času? * že roste odpovědnost, nejistota a tlak na výkonnost? * že nemáte při všech pracovních povinnostech čas na rodinu, přátele ani na sebe? * že váš život ř... více


Pět jazyků ocenění v pracovních vztazích 80% Pět jazyků ocenění v pracovních vztazích 2012, Gary Chapman

Cítíte ocenění od lidí, s nimiž pracujete? Pokud ano, je pravděpodobné, že každý den rádi chodíte do práce. Jestliže však takové ocenění neprožíváte, pak pro vás vaše práce možná znamená pouze prostředek obživy. Všichni,... více


Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky 80% Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky 2009, František Bělohlávek

V knížce zkušeného lektora, poradce a psychologa získáváte neocenitelného rádce a pomocníka pro vedení důležitých rozhovorů s vašimi podřízenými pracovníky. Nejdříve získáte cenné rady, jak při pohovorech s pracovníky ko... více


Jak mluvit, aby vás lidé poslouchali 53% Jak mluvit, aby vás lidé poslouchali 1996, Sonya Hamlin

Skutečný klíč k pracovnímu úspěchu Odbornice na pracovní komunikaci uvádí ve své knize srozumitelně a s lehkou humornou nadsázkou návody a postupy, jak si počínat v různých situacích, které vyžadují účinnou ústní komu... více


Jak jednat s problematickými lidmi 73% Jak jednat s problematickými lidmi 2005, Roy Lilley (p)

Tento základní průvodce reakcemi na lidské problémy je plný rad a varování před potenciálními riziky a je vhodný pro manažery a všechny, kdo musí jednat s problematickými kolegy nebo jedinci na veřejnosti. Pomůže vám mít... více


Jak přežít na intoxikovaném pracovišti 40% Jak přežít na intoxikovaném pracovišti 2012, Linda Durré

Chtěli byste se v práci cítit příjemně, ale chování vašeho kolegy vám to kazí? Ruší vás svými historkami, nechodí do zaměstnání včas nebo se v pracovní době věnuje zcela jiným činnostem, takže vám své úkoly odevzdává poz... více


Nevolníci a svobodní, kníže a velkostatek 93% Nevolníci a svobodní, kníže a velkostatek 2013, Tomáš Petráček

Kniha Tomáše Petráčka představuje jedinečný pokus o nový vhled do sociálních dějin české společnosti 10–12. století. Autor na základě dochovaných pramenů zkoumá problematiku proměn osobní svobody venkovského obyvatelstva... více


Černé ovce Jak vycházet s problematickými lidmi na pracovišti 80% Černé ovce Jak vycházet s problematickými lidmi na pracovišti 2008, Marsha Petrie Sue

Publikaci přivítají lidé, kteří se chtějí naučit vycházet s problematickými kolegy na pracovišti, personalisté, manažeři, vedoucí týmů. Autorka předkládá nástroje jak vytvořit dynamické, produktivní a bezkonfliktní prost... více


Nebojme se práce aneb Příručka líného kolegy 80% Nebojme se práce aneb Příručka líného kolegy 2017, Tomáš Taufer

Příručka líného kolegy - o pracovních vztazích a týmové práci. Stalo se Vám již někdy, že jste museli pracovat v týmu a mezi kolegy se objevil někdo, kdo tam vyloženě nezapadal? Spolupracovali jste s někým, kdo nedoká... více


Jak úspěšně řídit firmu 90% Jak úspěšně řídit firmu 2004, Brian Tracy

Kniha Briana Tracyho Jak úspěšně řídit firmu zdařile navazuje na světový bestseller Jak mnohem lépe prodávat již dříve vydaný nakladatelstvím Computer Press. O autorovi: Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických před... více


Jak komunikovat chytře 70% Jak komunikovat chytře 2012, Marion Recknagel

Knížka je určena všem, kdo se v práci či v soukromí stýkají s lidmi, s nimiž se jim obtížně komunikuje. Dozvíte se konkrétní tipy a příklady, jak konstruktivně reagovat na typické "nesnesitelné" vzorce chování a jak chyt... více


Duchovní inteligence v práci 70% Duchovní inteligence v práci 2015, Colin C. Tipping

Naše spirituální inteligence vytváří v našem životě okolnosti, jež mohou vést k rozvoji, přičemž právě naše pracoviště se zdá být vhodným místem pro takový růst. Každá firma má své vlastní energetické pole, složené z ene... více


Jak přežít v práci 80% Jak přežít v práci 2010, Torsten Knöde

Zvládněte každodenní pracovní boj bez stresu a syndromu vyhoření! Pondělní ráno. Celý dlouhý týden leží před vámi. Bude mít šéf zase špatnou náladu? Utne mi projekt? A co je pravdy na fámě, že se bude rušit 20 pracovn... více


Šéf pod kontrolou : jak zvládnout svého šéfa a prosadit své cíle 80% Šéf pod kontrolou : jak zvládnout svého šéfa a prosadit své cíle 2006, Petra Begemann

Německá psycholožka radí podřízeným jak vycházet se svým šéfem. Uvádí několik typů šéfů a charakterizuje dobrého vedoucího. Přehled německé literatury, předmětový rejstřík. více


Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je 90% Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je 2007, Ed Horrel

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zam... více


Sociální vztahy v organizaci a jejich management 60% Sociální vztahy v organizaci a jejich management 2013, Vojtěch Bednář

Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je pop... více