Ian Livingstone

anglická, 1949

Nová kniha

Návrat do Ohňové hory

Návrat do Ohňové hory - Ian Livingstone

Zlý čaroděj Zagor znovu povstal! Jsi připraven vydat se do Ohňové hory a zabránit černokněžníkovi ve zničení Allansie? Návrat do Ohňové hory je volným pokrač... detail knihy

Související novinky

Závod s časem, Trnová královna a další knižní novinky (9. týden)

Závod s časem, Trnová královna a další knižní novinky (9. týden)
Vítáme vás u nového článku připravovaných knižních novinek. Tentokrát jsme si pro vás vybrali 70 zajímavých titulů, které vyjdou od 26. února do 3. března. ... celý text

Populární knihy

/ všech 36 knih

Nové komentáře u autorových knih

Tesáky běsu Tesáky běsu

Mě se tento GB líbil hlavně proto, že vybočuje tím, že musíte řešit spoustu hádanek, ale taky dostáváte spoustu klíčů / nápověd, když máte štěstí. V zásadě není třeba sbírat povinné artefakty, ale spíš povinné informace. Příběh je víceméně klasika.... celý text
cziss


Upírova hrobka Upírova hrobka

Nápaditý GB ze série. Poměrně liberální ale za to s delší hrací dobou. Je třeba mít vysoké statistiky, aby ho bylo možné dohrát. Děj, souboje atd. super.
cziss


Brána zla Brána zla

GB, který se ze série vymyká hlavně propracovaným příběhem a dlouhými příběhovými odkazy. Jinak je to celkem klasika. Obtížnost je spíš nižší.
cziss



Armády smrti Armády smrti

Povedený GB ze série. Vystřídáte různé lokace a dokonce bojujete s vlastní armádou. Líbilo se mi to, i když jsem ze začátku čekal něco jiného (něco jako Nemrtvá spravedlnost od Negartu), on ten boj je celkem dost nevyužitý. K úspěšnému dohrání je povinné něco projít, něco získat, ale zase dostanete celkem dost nápověd.... celý text
cziss


Přístav nebezpečí Přístav nebezpečí

Je to typické livingstonovské dobrodružství, ve kterém existuje jediná správná cesta, na níž je nutné poshánět několik důležitých předmětů. Životně nezbytné jsou tuším tři, ale užitečných je víc než tucet. Postupně jsem jich posbíral tolik, že bych si mohl otevřít vlastní vetešnictví. Abych toho dosáhl, musel jsem prošmejdit úplně každý kout. Což je problém, protože některé lokace jsou vyloženě stavěné jako bludiště plné slepých cest. Špatně odbočíte a zemřete. Na dalším rozcestí volíte znovu. Stejně tak si nemůžete vybrat, jestli během putování přiberete sympatickou společnici, nebo budete pokračovat sólo. Buď se skamarádíte, nebo se vydáte čtyřmi různými cestami do hrobu. Přesto se mi kupodivu hrálo dobře. Možná za to můžu poděkovat vlídné obtížnosti soubojů, a částečně za to mohl příběh, který se otřel o známou lokaci a zmínil několik dalších.... celý text
hanak_v_exilu