Následujte své srdce recenze

Následujte své srdce https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/143526/nasledujte-sve-srdce-143526.jpg 5 16 16

Kniha Vám pomůže najít smysl v životě a práci. Je o tom jak dělat to co máte rádi a najít vnitřní klid. Jak se vypořádat s katastrofami a neobviňovat z toho svou matku. Jak šťastní lidé přemýšlí a proč jsou bohatí lidé bohatí. Je o tom co dělají lidé co stále prohrávají a jak nebýt jako oni. Kniha je napsaná srozumitelnou, čtivou formou s množstvím příkladů a díky tomu můžete všechny rady a doporučení okamžitě začít používat. Doplněná spoustou ilustrací přímo od autora. Byla přeložena do více než 38 jazyků a prodalo se jí více než 2 miliony výtisků. DOZVÍTE SE: - jak dělat to, co máte rádi - jak se vypořádat se složenkami a zlomenými nohami - jak objevit vaší vlastní sílu - jak najít vnitřní klid - jak se vypořádat s katastrofami - jak neobviňovat vaši matku OBSAH Kniha má 10 kapitol, které jsou rozděleny do několika částí. Celkem 144 stran. KAPITOLA 1 - Jsme tady, abychom se poučili, a svět je naším učitelem. Proč potřebuji katastrofy? Lekce Život a učení KAPITOLA 2 - Vesmír nemá žádné vyvolené. Zákon setby a sklizně Příčina a důsledek Čím více se zlepšujete, tím vyšší ligu hrajete Disciplína Buďte přizpůsobiví KAPITOLA 3 - Váš život naprosto přesně odráží vaše přesvědčení. Přesvědčení Má práce je problém Vydělávání peněz Nechte se rozmazlovat! Nejde o to co se vám stane, ale o to, jak to vy sami vnímáte KAPITOLA 4 - Jakmile se příliš oddáte věcem, lidem nebo penězům, je to v háji. Náklonnost Oddanost penězům Darování Oddanost milencům KAPITOLA 5 - Na co se zaměříte, to vám přinese ovoce. Proč myslet pozitivně? Jak pozitivní myšlení formuje vaše podvědomí? Každá myšlenka má nějaké důsledky KAPITOLA 6 - Následujte své srdce. Dělejte to, co Vás baví Vaše kariéra Změňte směr Jaká je Vaše výmluva KAPITOLA 7 - Bůh nikdy nesestoupí dolů, aby vám sdělil: "Máte ode mě svolení být úspěšní!" Dejte se do toho! Odvaha Zkoušíme něco nového Tajemství síly Proč ne vy? KAPITOLA 8 - Když se budete prát se životem, nikdy nevyhrajete. Štěstí Myšlenky Klid v duši Kompletní obrázek KAPITOLA 9 - Jak se naučit mít lidi rád? Tím, že je přijmete takové, jací jsou. Proč jsme na světě? Odpuštění Rodina Láska a strach KAPITOLA 10 - Naším posláním není změnit svět, máme za úkol změnit sami sebe. Až se změníte ... Nejste v tom sami!... celý text

Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: , SSP Group

Follow your heart , 1999