Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je přehled

Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144908/zakaznicka-vernost-144908.jpg 5 2 2

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků.

Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

The Kidness Revolution: Company Wide Culture Shift That InspiresPhenomenal Customer Service


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je v seznamech

v Přečtených3x
ve Čtenářské výzvě1x
v Knihotéce3x
v Chystám se číst2x
v Chci si koupit1x

Štítky knihy

podnikání řídicí práce, vedení marketing podnikatelé pracovní vztahy obchodování, prodej manažerské dovednosti zákazníci

Autorovy knížky

Ed Horrel
americká
2007  90%Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je