Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je vydání
Ed Horrel
V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků.
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2007 , Computer Press (CP Books)Originální název:
The Kidness Revolution: Company Wide Culture Shift That InspiresPhenomenal Customer Service
více info...
Vydání (1)
Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je
2007, Computer Press (CP Books)
ISBN: 978-80-251-1905-1Štítky knihy
podnikání řídicí práce, vedení marketing podnikatelé pracovní vztahy obchodování, prodej manažerské dovednosti zákazníci