Brand Building: budování značky přehled

nehodnoceno
Brand Building: budování značky
https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/280158/mid_brand-building-qhu-280158.jpg 0 0 0

Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, bez kterých se moderní manažer dnes nemůže obejít.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Building Strong Brand , 1996


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Brand Building: budování značky. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Brand Building: budování značky v seznamech

v Právě čtených1x
v Přečtených1x
v Knihotéce2x
v Chystám se číst2x
v Chci si koupit1x

Štítky knihy

management obchodní značky identita organizace

Autorovy knížky

David A. Aaker
americká, 1938
2003  0%Brand Building: budování značky