Brand Building: budování značky přehled
Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, bez kterých se moderní manažer dnes nemůže obejít.... celý text
Originální název: Building Strong Brand, 1996
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Brand Building: budování značky. Přidejte ho na této stránce. Přihlašte se a napište ho.
Nový komentář
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky - Brand Building: budování značky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Brand Building: budování značky v seznamech
(aktualizováno 1x za hodinu)
| v Právě čtených | 1x |
| v Přečtených | 1x |
| v Mé knihovně | 2x |
| v Chystám se číst | 2x |
| v Chci si koupit | 1x |

80 %
70 %
Brand Building: budování značky