Brand Building: budování značky přehled

David A. Aaker

Nehodnoceno

Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, bez kterých se moderní manažer dnes nemůže obejít.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2003 , Computer Press (CP Books)
Originální název: Building Strong Brand, 1996
více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Brand Building: budování značky. Přidejte ho na této stránce. Přihlašte se a napište ho.


Nový komentář

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky - Brand Building: budování značky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Brand Building: budování značky v seznamech

(aktualizováno 1x za hodinu)

v Právě čtených1x
v Přečtených1x
v Mé knihovně2x
v Chystám se číst2x
v Chci si koupit1x

Čtenáři před vámi navštívili ještě tyto knihy:

David A. Aaker napsal(a)

David A. Aaker
americká, 1938
2003  0%Brand Building: budování značky