Einstein: Kvantové salto

Einstein: Kvantové salto https://www.databazeknih.cz/img/books/48_/480672/bmid_einstein-FEw-480672.jpg 5 13 13

Neklidná inteligence Alberta Einsteina ho přivedla k přemýšlení o nejzásadnějších tématech, které vesmír nabízí, jako jsou světlo, čas, hmotnost, energie a další. Komiks sleduje Einsteinovu cestu z jeho domovské země Německa ke studiu ve Švýcarsku až do doby jeho pobytu a proslavení se ve Spojených státech. Soubor komiksově zpracovaných biografií zaměřující se na známá jména ve světě vědy (Luis Pasteur, Isaac Newton, Marie Curie, Albert Einstein) líčí určitou etapu života každé osobnosti i s podrobnostmi o jejích vědeckých objevech a životní práci. Autor předkládá nejen základní informace každé z postav, ale dotkne se také konceptů jejího výzkumu, jako je např. teorie relativity či objev záření. Tyto jednoduché formy seznámení se slavnými osobnostmi vědy mohou děti dovést k dalšímu zájmu o vědce i vědu.... celý text

Literatura světová Komiksy Pro děti a mládež
Vydáno: , Bambook