Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení
Věra Pokorná
Soubor cvičení pro rozvoj vnímání a poznávání, který učitelům i rodičům umožňuje vybrat takovou činnost, která je pro dítě účelná, protože odpovídá jeho úrovni rozvoje jednotlivých funkcí a přispívá k nápravě příslušné specifické poruchy učení. V úvodu autorka popisuje, jak s cvičeními pracovat, a stručně vysvětluje problematiku jednotlivých specifických poruch učení, kterými se cvičení zabývají. Kniha navazuje na publikaci Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení.... celý text
5 | 4 | |
4 | 1 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
poruchy učení speciální pedagogika dyslexie metodika, metodické příručky dyskalkulie
Autorovy další knížky
2011 | Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení |
1997 | Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení |
2010 | Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti |
2010 | Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování |
2011 | Rozvoj vnímání a poznávání 2 |