reklamní průmysl

štítky

11 knih


Žena k nakousnutí 71% Žena k nakousnutí 1998, Margaret Atwood

Pvní román Margaret Atwoodové, vydaný v roce 1969, který autorce pomohl etablovat se jako prozaička zásadního významu. Je to příběh mladé Mariany, jejíž zdravý, strukturovaný a konzumně orientovaný svět se začne vytrácet... více


Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby 73% Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby 2012, Jaroslav Krupka

Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale můžeme se s ní třeba lépe seznámit. V knize Č... více


Klub osamělých srdcí pana Vajíčko 58% Klub osamělých srdcí pana Vajíčko 2021, * antologie

Kniha představuje unikátní soubor 12 povídek ze světa reklamního prostředí, plných štiplavých, humorných a ironických příběhů situovaných právě do světa marketingu a reklamy. Vedle sebe tak najdete povídky textaře kapel... více




Psaní se nečervená 55% Psaní se nečervená 2021, Andrea Stujová

Kniha osobních příběhů, jež sice nevyznívají v můj prospěch, ale mohou se stát každému – bez rozdílu pohlaví i věku. Formou i obsahem přirozené, psané jednoduše a s nadhledem tak, jak se staly. Vhodné pro zlepšení nálady... více


Reklama - 200 tipů, které musíte znát 50% Reklama - 200 tipů, které musíte znát 2009, Roman Kobiela

Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace vám nabíd... více


Druhý dech 90% Druhý dech 2024, Daniel Krásný

Příběh s tajemstvím o přípravě jedné reklamní kampaně, odehrávající se v lůně České Kanady. Adolf Majer má za sebou fakt mizerné čtyři měsíce života. Jeho manželka, instagramová hvězda @johankazparku, ho opustila kvů... více


Genderové stereotypy v reklamních textech 80% Genderové stereotypy v reklamních textech 2006, Olga Komárková

Výzkum zjišťuje míru přehodnocení rodových stereotypů současné reklamní produkce. více


Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948—1989 100% Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948—1989 2023, Lucie Česálková

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající... více


Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra 0% Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra 2003, John Ward

Obsah titulu je jednoznačný už z jeho názvu. Kniha „Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra“ je prekladom originálu „Using and Choosing an advertising agency: an insider's view“. Ide o praktický manuál pre f... více


Polygrafia Slovenska 2020 % Polygrafia Slovenska 2020 2020, kolektiv autorů

Obsah: Reklamné agentúry, Grafické štúdiá, Repro štúdiá, Multimédia a Internet, Tlačiarne, Kníhviazačstvá, Dodávatelia, Vydavateľstvá, Obaly a obalová technika. více


Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty 0% Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty 2008, Daniela Zítková

Reklama nás pronásleduje na každém kroku, vtírá se nám do života, naznačuje, že máme lupy, neumíme se bez pomoci obléct, umýt, oholit, najíst, zajít k lékaři, vyčistit si zuby. Je tedy nezdvořilá? Můžeme v souvislosti s ... více