Nezničiteľní recenze

Počuli ste už o mužovi, ktorý pil žraločiu krv či dokonca vlastný moč? Hrdinovia v tejto knihe čelili mnohým hrozbám, sužoval ich treskúci mráz, rozbúrené more či rútiaca sa lavína. Ocitli sa na hranici života a smrti. Zmorení hladom, strachom a samotou však pozbierali všetku silu a odvahu, aby naplnili neskonalú túžbu žiť. Verili, že ich nepríjemný zážitok bude mať rozprávkový koniec. Príbehy nezničiteľných vás budú šokovať, inšpirovať a vzbudia vo vás úžas nad silou ľudského ducha v nepredstaviteľných ťažkostiach. Príbehy: Dievča, ktoré padlo z neba-Juliane Koepckeová, Muž, ktorý sa domov vrátil sám-Douglas Mawson, Kamaráti, ktorí preleteli balónom ponad hranicu-Hans Peter Strelczyk a Günter Wetzel, Žena, ktorá sa plavila rovno k hurikánu-Tami Oldhamová, Muži, ktorí jedli sendvič na morskom dne-Roger Chapman a Roger Mallinson, Nadšenec kaňoningu, ktorý si odrezal vlastnú ruku-Aron Ralston, Muž, ktorý pil žraločiu krv-Poon Lim, Kapitán, ktorý zachránil svoju posádku-Ernest Shackleton, Traper, ktorý bojoval s grizlym-Hugh Glass, Púštny bežec, ktorý vypil vlastný moč- Mauro Prosperi, Dvojica, ktorú prekvapila sopka-Sue Ruffová a Bruce Nelson, Horolezec, ktorý prežil lavínu-Colby Coombs, Snoubordista, ktorý zabočil tam, kam nemal-Eric LeMarque, Pilot, ktorý padol do sopky-Craig Hosking, Žena, ktorá zamrzla, a predsa prežila-Anna Bagenholmová, Jaskyniar, ktorý bol dvanásť dní uväznený v podzemí-Johann Westhauser, Muž, ktorému nikto neveril, čo prežil-John Capes, Doktor, ktorý operoval sám seba-Leonid Rogozov, Študent, ktorý zapadol do piesku-Rob Tesar, Ochranca prírody, ktorý havaroval uprostred Kalahari-Greg Rasmussen, Baníci, ktorí strávili dva týždne pod zemou-Brant Webb a Todd Russell, Horolezec, ktorý uviazol na stene smrti-Caudio Corti, Dobrodruh, ktorý sa plavil po vodopáde-Yossi Ghinsberg.... celý text

Literatura světová Dobrodružné Povídky
Vydáno: , Albatros (SK)

Survivors , 2016