Základy marketingu přehled

Základy marketingu
https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/368644/mid_zaklady-marketingu-fV4-368644.jpg 5 11 11

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost­?... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Základy marketingu. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (2)

jirijanovotny
06.03.2022 5 z 5

Stále aktuální kniha o marketingu, která je vhodná jako úvod do marketingu.
Sáhnout po ní mohou i ostřílení markeťáci, vždy je totiž něco, co se hodí zopakovat.

janka2000
28.02.2022 5 z 5

Úvodní kniha do marketingu, která vám dá přehled v základních pojmech, technikách a všem obecně. Je dost praktická a poměrně krátká, takže vlastně fakt skvělá pro seznámení s oborem.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Základy marketingu v seznamech

v Právě čtených1x
v Přečtených14x
ve Čtenářské výzvě1x
v Doporučených2x
v Knihotéce9x
v Chystám se číst6x
v Chci si koupit1x