The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem přehled
Marty Neumeier
Kniha Brand Gap je zpracováním komplexní teorie budování značky. Narozdíl od jiných knih, zabývajících se brandingem, neřeší problematiku jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z pohledu kreativně-emočního. Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, která bude zákazníky milována a která firmě přinese trvale udržitelnou konkurenční výhodu. Brand Gap je označována za tzv. knížku do letadla - stihnete ji přečíst za 2-3 hodiny a dozvíte se například co je to brand, pět základních disciplín budování značek, proč je důležité se o brand starat i uvnitř firmy a mnoho dalšího.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem. Přihlašte se a napište ho.
Komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem v seznamech
v Právě čtených | 2x |
v Přečtených | 13x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 6x |
v Chystám se číst | 14x |
v Chci si koupit | 6x |
Autorovy další knížky
2007 | The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem |
2016 | The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit |
Mohla být delší.