The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem přehled

The Brand Gap - 	Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/280920/mid_the-brand-gap-jak-preklenout-propas-8aH-280920.jpg 4 7 7

Kniha Brand Gap je zpracováním komplexní teorie budování značky. Narozdíl od jiných knih, zabývajících se brandingem, neřeší problematiku jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z pohledu kreativně-emočního. Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, která bude zákazníky milována a která firmě přinese trvale udržitelnou konkurenční výhodu. Brand Gap je označována za tzv. knížku do letadla - stihnete ji přečíst za 2-3 hodiny a dozvíte se například co je to brand, pět základních disciplín budování značek, proč je důležité se o brand starat i uvnitř firmy a mnoho dalšího.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (1)

Sralinka
24.02.2023 4 z 5

Mohla být delší.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem v seznamech

v Právě čtených2x
v Přečtených13x
ve Čtenářské výzvě1x
v Doporučených1x
v Knihotéce6x
v Chystám se číst14x
v Chci si koupit6x

Autorovy další knížky

Marty Neumeier
americká, 1947
2007  86%The Brand Gap - Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem
2016  100%The Brand Flip: Proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit