Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky přehled

Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/177209/sticky-marketing-jak-zaujmout-ziskat-a-udrzet-si-zakazniky-177209.jpg 2 2 2

Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu. Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou, cestou nasazení "ulpívajících" marketingových technik čili "sticky" marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci budují proti nevyžádaným formám komunikace. Motto současnosti tedy podle autora zní: "Neptejte se, co může marketing udělat pro vás. Ptejte se, co může marketing udělat pro vaše zákazníky."... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Sticky marketing , 2011


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky v seznamech

v Přečtených4x
v Knihotéce1x
v Chystám se číst1x

Autorovy knížky

2011  40%Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky