Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie přehled

Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie
https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/117185/bmid_rizeni-vztahu-se-zakazniky-procesy-pracovnici-technologie-117185.jpg 4 3 3

Kvalita řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu. Proto je kniha určena řídícím pracovníkům podniků od generálních ředitelů přes ředitele marketingu, obchodu až k ředitelům informatiky, personalistům i dalším manažerům a specialistům a studentům VŠ ekonomického zaměření. Autor popisuje procesy CRM, pracovníky v CRM a technologické trendy a nároky na funkcionalitu technologických řešení, protože hlavně do těchto oblastí jsou rozdělovány investice do úspěšných inovací CRM, ilustruje jak řídit riziko inovace CRM. V příloze jsou uvedeny profily firem a poskytovaných služeb v oblasti CRM v ČR.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (1)

Pes Filipes
02.04.2012 3 z 5

Relativně pěkně napsáno a díky této knížce jsem více pochopil problematiky CRM.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie v seznamech

v Přečtených3x
v Chystám se číst1x

Štítky knihy

zákazníci

Autorovy další knížky

Jan Dohnal
česká, 1943
2002  73%Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie
2011  0%CIO a podpora byznysu