Jak komunikovat se zákazníkem přehled

nehodnoceno
Jak komunikovat se zákazníkem https://www.databazeknih.cz/img/books/22_/222354/mid_jak-komunikovat-se-zakaznikem-yX8-222354.png 0 0 0

Druhý díl učebnice informatiky a výpočetní techniky pro střední školy navazuje na díl první a svým obsahem pokrývá spíše teoretičtější a specializovanější témata. Obsahem druhého dílu jsou kapitoly týkající se samotného pojmového aparátu předmětu, krátké historie vývoje, nezbytného hardwarového a softwarového vybavení počítačů, jejich fungování a údržby, propojování v sítích. V neposlední řadě se druhý díl učebnice zabývá také právními aspekty práce s počítačem, ergonomií a také globálními vlivy počítačových technologií. Studenti po absolvování učiva obsaženého v obou dílech učebnice získají základní přehled a orientaci v oboru informačních technologií. Obě učebnice jsou svým zpracováním vhodné i pro samostudium a mohou po nich sáhnout i dospělí začínající uživatelé. Vzhledem k tomu, že se jedná o učebnice, je zde také patrná výrazná odlišnost vnitřní struktury od běžných manuálů. Oba díly učebnice obsahují množství praktických a vysvětlujících příkladů, závěrečná shrnutí učiva a příklady k procvičení. Poznámka k ISBN: Chybné ISBN 80-7226-292-9, správné ISBN je 80-7226-301-3. (zdroj: Databáze Národní knihovny ČR)... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak komunikovat se zákazníkem. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Jak komunikovat se zákazníkem v seznamech

v Knihotéce1x