Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách - výzkumný projekt přehled
Jan Viktorin
Předkládaná monografie se zabývá analýzou podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol v Břeclavi. Teoretická část práce je rozčleněna do dvou kapitol. Zaměřuje se na oblast individuální podpory žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Empirická část obsahuje výzkumný projekt. Třetí kapitola charakterizuje cíle výzkumného šetření, použitou metodiku výzkumu a charakteristiku výzkumného souboru. Ve výzkumném šetření jsou analyzovány rozhovory, které jsou zpracovány do kauzálních sítí. Čtvrtá kapitola obsahuje závěry výzkumného projektu, diskuzi a doporučení pro speciálně pedagogickou teorii a praxi.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách - výzkumný projekt. Přihlašte se a napište ho.
Komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách - výzkumný projekt v seznamech
v Přečtených | 1x |
Štítky knihy
pedagogický výzkum speciální vzdělávací potřeby základní škola děti s mentálním postižením ¨ podpůrná opatření ve vzdělávání inkluzivní vzdělávání
Autorovy další knížky
2018 | Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách - výzkumný projekt |
2021 | Inkluzivní vzdělávání a speciálněpedagogická podpora žáků s lehkým mentálním postižením |
2020 | Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách |