Bez loga podobné
Naomi Klein
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.... celý text
Literatura světová Literatura naučná
Vydáno: 2005 , Argo , DokořánOriginální název:
No Logo , 2000
více info...
Podobné knihy (3)
Až na dno blahobytu Jan KellerKniha se zabývá společenskými souvislostmi ekologické krize s důrazem na oblast politiky a ekonomiky. Analyzuje patologické rysy konzumní společnosti, která výrazně omezuje naše šance přejít k trvale udržitelným životním... více
23 věcí, které vám neřeknou o kapitalismu Ha-Joon Chang
Současná západní společnost přísahá na neoliberální model ekonomiky, který za nezpochybnitelné dogma prohlašuje tzv. volný trh – ostatně i v Čechách svého času byla „neviditelná ruka trhu“ nedotknutelným božstvem. Ha-Joo... více
Svet nie je na predaj Eduard Chmelár
Dlho očakávaná publikácia je najkomplexnejšou kritikou jestvujúcich pomerov, aká vôbec na Slovensku vyšla. Odhaľuje prvky fašizmu v súčasnom ekonomickom systéme, varuje pred mnohými formami útlaku a podrobne analyzuje vš... více
Štítky knihy
politika ekonomika, hospodářství kapitalismus globalizace globální problémy měnová politika