Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum
https://www.databazeknih.cz/img/books/22_/224222/bmid_spotrebni-kultura-historie-teorie-a-jAs-224222.jpg 4 2 2

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.... celý text

Přidat komentář

Štítky knihy

spotřebitelské chování

Autorovy další knížky

Pavel Zahrádka
česká, 1977
2010  93%Estetika na přelomu milénia
2014  70%Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum
2009  90%Vysoké versus populární umění
2015  73%Heteronomie estetické hodnoty