První miliarda je nejtěžší!

První miliarda je nejtěžší! https://www.databazeknih.cz/img/books/48_/480414/bmid_prvni-miliarda-je-nejtezsi-ZWc-480414.jpg 2 21 7

Jak získat tolik zákazníků, klientů a objednávek, že už se nikdy nebudete muset bát o peníze? Honza z Inizia (Jan Nedvěd) v této knize odkrývá novou strategii díky které mohou podnikatelé na internetu vydělat výrazně víc peněz. Kniha je určena všem, kteří chtějí skokově zvýšit počet zákazníků. Tato kniha dá čtenářům všechny šablony a nástroje k tomu potřebné.... celý text

Přidat komentář

Anya636
03.04.2024 4 z 5

Jedna z mála soudobých vzdělávacích knih, která nebyla napsána jen aby byla napsána. Od začátku nabitá úderným know how a podněty k zamyšlení. Musela jsem číst s přestávkami, protože některé myšlenky jsem si musela nechat usadit, aby dozrály. Asi by si zasloužila místo v knihovničce, aby se k ní člověk mohl vracet a oživit si zdánlivě zřejmé informace, které se v marketingovém honu rychle zapomenou.

StrYke
08.11.2023 3 z 5

Po vydatné reklamní masáži na YouTube jsem se rozhodl zjistit, co je tato kniha zač. S kamarády zrovna rozjíždíme malou firmu a kupodivu jsem nás v mnohých uvedených negativních příkladech viděl. Některé rady, jak podnikání zdokonalit, mi přišly celkem rozumné a inspirativní. Nicméně... Autor vás provádí "špinavými" reklamními triky, které na vás buď již sám aplikoval nebo se o to v knize nenápadně pokouší s cílem prodeje svého produktu. Je to přirozené, ale člověk by si na to měl dávat pozor.


pavel0568
10.05.2023 5 z 5

Jsem rád, že existuje někdo, kdo se s tím nemaže a říká na plnou hubu věci, které fungují, protože je má skutečně vyzkoušené. Kniha přečtena takřka jedním dechem běhěm dvou večerů.

JasmínKučera
11.02.2023 odpad!

Honza z Inizia je miliardář.
Čas netráví ničím jiným, než-li zasíláním knihy s návodem na zbohatnutí.
Knihu ale neprodává. Posílá ji jen za poštovné.
Asi už má peněz dost.

To zní velice věrohodně, že?

Hoxer
01.12.2022 5 z 5

Užíval jsem si četbu knížky od začátku až do posledního slova. Honza všechny návody a postupy podrobně popsal a prezentoval v knížce spoustu praktických rad a ukázek. Jeho tipy určitě budu implementovat ve svém, aktuálně se rozjíždějícím, byznysu. Běžnému, obyčejně smýšlejícímu člověku, asi nebudou rady k ničemu, ale člověku co má v hlavě plán na podnikání a při četbě si promýšlí, jak obecné rady lze aplikovat na jeho případ, dává to poté knížce nový rozměr, který jsem prožíval během čtení pořád. Fakt pecka!

petr987654321
16.06.2022

Předem se omlouvám za obhroublé výrazy, ale "psavec" se s tím také nemaže.
Nebudu rozebírat veškérá logická faux pas kterých se jmenovaný zde dopustil,
protože za to místo a čas to nestojí. Postačí jenom jediné.
Je=li totiž kdokoli schopen napsat "...pozkoumání referencí objevíte, že ty negativní v podstatě všechny napsali idioti" zatímco "...Pozitivní reference každopádně potvrzují, že to funguje ..."
dokazuje tím pouze svou zaujatost spojenou s chudobou ducha.
Ten Jím vychvalovaný spisek, nechci urazit knihu, nechtíc zařazuje tam kam patří

psavec
26.12.2021 4 z 5

Předem se omlouvám za obhroublé výrazy, ale Honza Nedvěd se s tím také nemaže. V knize vás briskně zasvětí, jak emočně ovládnout lidi, kteří jen zřídkakdy používají rozum. Naučí vás, jak tvořit americké prodejní trychtýře (funnels), které jsou sice cítit na míle daleko prohnilostí a umně předstíraným zájmem o blaho zákazníka; ale to vůbec nevadí, protože (dle mého názoru) generace cílových bezmozků zažívá opravdový boom a patří jí to. Nemají lézt na Facebook.
V knize najdete spoustu postupů jak přimět kretény a jiné přirozené tupce k nákupu. Dozvíte se kupříkladu, že prodáváte-li třeba za 499 Kč, zvýší se prodej díky umístění přeškrtnuté cenovky 5089 Kč. Naučíte se hrát lidem na emoce, sbírat kontakty za něco zdarma, napsat správně tzv. bumerangový e-mail. Naučíte se připravit upsell, a také že je dobré nastavit časově omezenou možnost nákupu. Honza vám vysvětlí, proč správný titulek inzerátu je 50% úspěchu. Vždyť i tuto samotnou knihu si pořídíte hlavně díky mistrovskému názvu (vymyšlenému vyloženě pro debily)!
Když si najdete na Googlu Honzovu firmu INIZIO (kniha je reklamou na Konverzky, které spadají pod INIZIO), zjistíte sice, že má především negativní reference (v obou záznamech), ale po prozkoumání referencí objevíte, že ty negativní v podstatě všechny napsali idioti, kterým vadí vlezlá reklama na INIZIO, a kteří vůbec netuší, že veškerá reklama na internetu lze jednoduše vypnout nainstalováním doplňku do prohlížeče, takže kopají do Honzy kvůli jeho dokonalé reklamní strategii na Youtube, na Facebooku a dalších kanálech, která je po přičichnutí k INIZIU totálně zahltí.
Honza dokonce posílá i spoustu dopisů poštou! Jsou psané úplně jinak, než je zvykem a pobaví. Objednat se ty služby ale nedají, to bych musel v jednom kuse zvracet. Pozitivní reference každopádně potvrzují, že to funguje a INIZIO dokáže významně zvýšit prodeje. Osobně když narazím na trychtýř, samozřejmě okamžitě zdrhám, ale mám z toho pokaždé špatný pocit, že mě má zase někdo za pitomce.
Chcete-li vytřískat hodně peněz na pitomcích, knihu vřele doporučuji. Já trychtýře z principu odmítám podle tohoto návodu tvořit, protože mi to přijde nefér vůči všem imbecilům, kteří na trychtýř naletí a hlavně proto, že jsem taky pitomec a imbecil, když tento styl prodeje sveřepě odmítám aplikovat.

Štítky knihy

marketing internetový obchod, e-shop

Autorovy knížky

Honza Z Inizia (p)
česká, 1987
2021  49%První miliarda je nejtěžší!

Kniha První miliarda je nejtěžší! je v

Právě čtených2x
Přečtených22x
Knihotéce5x
Chystám se číst5x
Chci si koupit5x