Můj život v reklamě
Claude C. Hopkins
nehodnoceno
Čtenář se seznámí s kořeny, z kterých vyrůstá moderní reklama. Není tomu tak dávno, kdy americký president Asociace reklamních agentur vyzval kolegy k návratu ke kořenům. Připomněl, že hlavním posláním reklamy je napomoci prodeji. Mám takový dojem, že Claude Hopkins by i dnes dokázal pomocí reklamy prodat více zboží a služeb než mnozí současní experti s vysokoškolskými tituly. Dokázal totiž komunikovat s obyčejnými lidmi, reagovat na jejich přání a potřeby. Dobře je znal.... celý text
Žánr:
Vydáno: 2003 ,
Originální název:
více info...
Literatura naučná , Ekonomie a obchod
Vydáno: 2003 ,
Originální název:
My life in advertising & Scientific advertising
více info...
Kniha Můj život v reklamě je v
Přečtených | 1x |
Knihotéce | 1x |
Chystám se číst | 5x |
Chci si koupit | 7x |