Medonosný marketing

Medonosný marketing https://www.databazeknih.cz/img/books/12_/129718/bmid_medonosny-marketing-129718.jpg 4 9 4

Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány metody i nástroje, s jejichž pomocí naleznete zájemce o vaši nabídku a navážete s nimi smysluplnou komunikaci. Ta povede na jedné straně k vyřešení potřeb vašich zákazníků a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům. ... celý text

Přidat komentář

Mercatino
24.07.2016 3 z 5

Kniha nabízí stručné shrnutí moderních marketingových nástrojů. Na mne až moc zaměření marketingové práce na facebooku a sociálních sítí. Přišlo mi že kniha stále čerpá z poznatku, že nejlepší byznys se dělá kvůli penězům, a proto mi některé marketingové i když medonosné strategie přišly laciné.Nejlepší marketingovým nástrojem, je a vždy a bude chodící spokojený zákazník, z něhož stane Váš marketingový specialista.

simon_a
15.09.2013 5 z 5

muž, který píše stručně, výstižně a s vtipem :) Super kniha pro všechny, kteří podnikají nebo podnikat chtějí. Poznáte, jak si najít klienta, jak si ho udržet. Ukázka také ja, jak se stát expertem v oboru. Kniha má konkrétní tipy a ukázky.


psavec
26.02.2013 3 z 5

Některé postupy z té knihy používám a celkem to funguje. Pět hvězdiček však nedám, protože mám pocit, že jsem se větší měrou nechal chytit na lep medového názvu knihy, než že by to byl až takový zázrak.

dalimoni
29.11.2012 5 z 5

Stručné, výstižné a zajímavé rady, které jsou určeny především pro malé a střední firmy, které nemají statisíce či miliony na svou propagaci. Autor na necelých 200 stranách nabízí moderní přístupy k zákazníkům, které nestojí tolik peněz a mohou naopak firmě přinést vyšší hodnotu než klasické tradiční marketingové postupy. V knize jsou popsány i současné moderní trendy např. využití sociálních sítí, a internetové komunikace, jak si zákazníka udržet, jak získat kontatky atd. Kniha je napsána čtivě a jednoduše. Proto je vhodná nejen pro studenty nebo lidi přímo z praxe ale i pro neodbornou veřejnost.

Autorovy další knížky

2014  67%Rok zahradníka
2012  80%Medonosný marketing