30 vteřin

30 vteřin https://www.databazeknih.cz/img/books/56_/56453/vterin-56453.jpg 2 6 6

Délka reklamního sporu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je se koupat ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce nejen v reklamním průmyslu.... celý text

Přidat komentář

markal
11.08.2016 5 z 5

Skvělá knížka, plná malých příběhů a podpříběhů. Velmi snadno se čte a navíc je vtipná. Ondřej Souček hezky napsal to, co mnozí z nás na vlastní kůži zažili a zažívají :)

Autorovy knížky

Ondřej Souček
česká, 1977
2010  47%30 vteřin