Projektové vyučování v české škole - vývoj, inspirace, současné problémy
Markéta Dvořáková
Publikace podává celkový přehled o projektovém vyučování s důrazem na zpracování obsahu vyučování. Objasňuje vznik projektového vyučování a názory představitelů americké pragmatické pedagogiky na projektové vyučování, podrobně popisuje teorii i praxi projektového vyučování v ČSR v období první republiky, včetně úsilí o integraci vzdělávacích obsahů. Analyzuje teoretické přístupy i praktické pokusy o projektové vyučování od 90. let 20. století, včetně doporučení pro realizaci projektového vyučování pro současnou školu.... celý text
5 | 0 | |
4 | 1 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2015 | Základní učebnice pedagogiky |
2009 | Učíme v projektech |
2009 | Projektové vyučování v české škole - vývoj, inspirace, současné problémy |
2014 | Genius loci při tvorbě environmentálních programů |
Kniha Projektové vyučování v české škole - vývoj, inspirace, současné problémy je v
Přečtených | 2x |
Chystám se číst | 1x |
dalších seznamech | 2x |