Kouzlo ceny - Průvodce cenotvorbou pro podnikatele ve službách
Magdalena Čevelová
Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď. Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník, a pak hodnota, kterou vnímá podnikatel. V e-knize se dočtete, jak vytvořit tu první a jak ovlivnit tu druhou. Kromě teorie e-kniha obsahuje i řadu otázek k zamyšlení a praktická cvičení a malé rituály, která si můžete hned při čtení vyzkoušet. ISBN 978-80-87749-220-9, 978-80-87749-221-6 jsou chybná (nesprávně uveden identifikátor vydavatele)... celý text
5 | 0 | |
4 | 0 | |
3 | 1 | |
2 | 0 | |
1 | 1 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2018 | Kouzlo ceny - Průvodce cenotvorbou pro podnikatele ve službách |
2013 | Marketing bez reklamy |
2015 | Marketingový plán na pivním tácku |