Veterináři v akci

recenze

Domek pro dva (2024) 4 z 5 / Jenda744
Domek pro dva

Kathryn Taylor patří k autorkám, které na svém kontě mají už mnoho příběhů. Především mezi čtenářkami jsou velmi vyhledávané. I má partnerka má tuto autorku ráda, proto jsem se rozhodl, že jí udělám radost a zjistím, co na jejích knihách vlastně má. A tak jsem se pustil do nového románu Domek pro dva.

Jak už to v románech bývá, i tady hlavní hrdinka – veterinářka Julia Shawová – hledá v životě své místo. Má za sebou komplikované období a nyní chce začít znovu – pokud možno s čistým štítem. Proto se rozhodne odkoupit veterinární ordinaci v malé vesničce Carywith v Cornwallu. Jenže nečeká, že ordinaci si nárokuje i další veterinář – Henry Campbell. Dva veterináři jsou však moc. Ani jeden z nich nechce ustoupit. Napadá vás řešení této situace? Majitelka se rozhodne, že si oba prověří: tři týdny by měly být dost času, aby oba veterináři ukázali, co umí. Jak si poradí se zvířaty, místními lidmi a se sebou navzájem? Kdo nakonec praxi převezme?

Přitažlivost, hádky, (po)city, ale i tajemství, která možná jednou vyplují na povrch. To vše v příběhu najdete. Hlavní hrdinové mají ušlechtilá povolání, přesto jsou povahově zcela odlišní. Julia je puntičkářka, Henry naopak spíše chaotik. Vlastně by se skvěle doplňovali! Opravdu by nemohli v ordinaci zůstat oba? Kdo ví, zjistíte to, pokud se do knihy pustíte!

Jde o příběh, u kterého víte, kam se děj bude ubírat. Ale přesto si čtení můžete užít. Hlavní hrdiny si stejně nakonec oblíbíte oba a vlastně ani nebudete vědět, kterému z nich fandit – Henrymu, Julii? Každá z postav má své problémy, které se snaží překonat, ovšem všichni dobře víme, že ve dvou se to stejně táhne nejlépe!

Pokud máte rádi zvířata, romantiku a venkov, pak se vám Domov pro dva určitě bude líbit. Ačkoli můj šálek čaje tohle úplně není, pochopil jsem, co se ženám na autorčiných příbězích líbí. Hlavní hrdinové nejsou tuctoví, řeší i reálné problémy a celým vyprávěním se táhne romantická linka. Až nakladatelství MOBA vydá další autorčinu knihu, určitě ji své partnerce půjdu koupit.

Domek pro dva Domek pro dva Kathryn Taylor

Veterinářka Julia Shawová hledá místo, kde by mohla začít znovu. Po těžkém období chce konečně najít bezpečný přístav. Zamiluje se do idylického Cove Cottage v malé vesničce Carywith v Cornwallu a rozhodne se zde žít a pracovat. H... více