Howard Kirschenbaum životopis

americká, 1944

Životopis

Dr.Howard Kirschenbaum
1975 ukončena pedagogická škola, Temple University- Philadelphia, PA. V oboru pedagogické psychologie se zaměřením na \"sociální a skupinové procesy\", tedy malé skupiny a organizační dynamika.
1968 Master of Arts ve výuce, Temple University, Philadelphia, PA.
1966 bakalář umění, New School for Social Research, New York, NY.

Zaměstnání
2006 - Emeritní profesor, Katedra Poradenství a vývoj člověka, Warner Graduate School - vzdělání a vývoj člověka, University of Rochester.

Prezident- Webster, New York- vzdělávací psaní, poradenství a publikování obchodní založena v roce 1971.

2000 - 2006 předseda, odbor poradenství a lidský rozvoj- Margaret Warner fakulty pro postgraduální studium vzdělání a vývoj člověka, University of Rochester.

1997 - 2002 Frontier profesor školy, rodiny a komunity- oddělení vztahů, Poradenství a rozvoj člověka, Warner Graduate School vzdělání a vývoj člověka, University of Rochester.

1992-1997 Asistent fakulta- Katedra výchovy a lidský rozvoj, Státní univerzita New Yorku u Brockport. Absolventské kurzy v hodnotách a charakter vzdělání.

1971-1997 výchovný poradce- Vnitrostátní a mezinárodní konzultační prezentace a workshopy týkající se hodnoty a charakteru vzdělávání, humanistické vzdělání, Carl Rogers a poradenství zaměřené na klienta, lidské vztahy a komunikaci. Pracoval samostatně a jako prezident nebo partner v rámci Associates.

1973-1989 výkonný ředitel- Sagamore ústav, Raquette Lake- dříve \"Národní humanistické poradní centum\"). - nezisková organizace s 40 celoročními a sezónní pracovníky, a více divizí, včetně:
• Národní školení a poradenství v oblasti výuky a pomáhajících profesích
• Vzdělávací konferenční centrum s celoročním ubytováním pro 100 lidí
• Vydavatelství a zásilková distribuce profesního a rodičovských materiálů
• Národní počítačový vzdělávací projekt
• mezilidské vztahy mládež Dobrodružství Camp (provozuje 13 let)

1971-1983 a doplněk fakulta-Univ. v Michigan a dalších institucí. Učil celou řadu absolventů, vysokoškoláků a kursy dalšího vzdělávání v oblasti vzdělávání, lidských vztazích a poradenské dovednosti. V roce 1970, učil kurz na New School for Social Research na téma \"Život a práce Carla Rogerse.\"

1969-1971 instruktor, Katedra pedagogické psychologie- Temple University. Učil vysokoškolské kurzy pedagogické psychologie, rozvoj dítěte a skupinová dynamika, dohlížel na menšinové skupiny vietnamských veteránů v programu certifikace učitelů.

Jako nezávislý konzultant- vedení vzdělávacích programů, seminářů a prezentací pro stovky škol, komunitní poradenství a sociálních služeb pro vzdělávací agentury, neziskové a vládní agentury v celých Spojených státech a mnoha cizích zemích.

Napsal šest knih o historii a necelou dvacítku z oblasti vzdělávání a rozvoje člověka, mnoho článků, byl hlavním organizátorem několika mezinárodních konferencí. (zdroj životopisu: http://www.rochester.edu/wa...)

Ocenění