Graeme Davis životopis

britská, 1958

Životopis

Graeme Davis publikoval svůj první placený článek v časopise White Dwarf společnosti Games Workshop v roce 1982 a jako spisovatel, ať už ve vztahu zaměstnaneckém nebo na volné noze, se živí od roku 1986. Pomáhal s vytvářením fantasy verze Warhammeru, trhákem společnosti Games Workshop, a dnes již kultovní gotickou stolní RPG Vampire: the Masquerade od společnosti White Wolf.

Od raných 90. let, kdy začal pracovat pro herní průmysl, spolupracoval na více než 40 vydaných titulech včetně dvou pokračování cenami ověnčené historické herní strategie Total War a mobilní strategie Kingdoms of Camelot: Battle for the North, která se umístila na předních příčkách tabulek. Mezi jeho klienty a zaměstnavatele patří např. Microsoft, Microprose, America Online, Hasbro Interactive, SEGA a Kabam. Od roku 2009 pracuje jako editor pro Colonial Gothic, historickou hororovou RPG od Rogue Games, do níž sám přispěl několika tituly.

Jeho kariéru poháněl celoživotní zájem o historii, mýty, folklór a obzvláště o příšery vyskytující se v povídačkách různých kultur. Napsal knihy o nadpřirozených bytostech a nemrtvých tvorech z celého světa, studii o vlkodlacích a převyprávění řeckých a severských mýtů pro dospělé.

Studoval evropskou archeologii na jedné z čelních britských univerzit a vydal knihy a články s tématikou Římanů, Vikingů a středověku s věkovým rozpětím čtenářů od páťáků po dospělé. Mimo jiné napsal i fantasy román, 4. díl D&D série Eberron pod názvem Blood and Honor (Krev a čest), a několik dalších prací kratšího rozsahu – mimo jiné i gamebooky. (zdroj životopisu: https://graemedavis.wordpress.com)

Ocenění