Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/36_/363085/management-kvality-sluzeb-v-cestovn-fpK-363085.jpg 51
Žánr:
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno:, Grada
více informací...
Nahrávám...

Přidat zajímavost

Zajímavosti (0)

Zatím zde není žádná zajímavost.

Autoři knihy

Kateřina Ryglová

Kateřina Ryglová
česká, 1973

Ida Rašovská (Vajčnerová)

Ida Rašovská (Vajčnerová)
česká, 1967

Kniha Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků je:

v Přečtených1x