Go: Fascinující hra: Asijský model obchodní strategie tempo & emoce
Jasujuki Miura

Odborně-populární publikace objasňující pravidla hry go a současně i asijský model obchodní strategie. Principem prastaré deskové hry je dělení území na hrací ploše mezi oba hráče. Nejde o boj na život a na smrt jako např. u šachu, nýbrž o výhodné soužití. Paralely mezi světem byznysu a světem go ukazují na konkrétních příkladech, jak se osvědčila moudrost této hry v japonské ekonomice a politice.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 1996 , PerseusOriginální název:
Go: An Asian Paradigm for Business Strategy, 1995
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy knížky
1996 | ![]() |