vesmírné stanice

štítky

10 knih

Hlídka na konci vesmíru 83% Hlídka na konci vesmíru 2022, J.S. Dewes

Provinilce ve svých řadách posílá Legie střežit Rozhraní – okraj vesmíru – před nepřítelem, který už dvakrát téměř vyhladil lidstvo. Vojáci z Hlídky mají na kontě nejrůznější přečiny, od úplně banálních až po únos či vzp... více

Stanice Pell 79% Stanice Pell 1992, Carolyn Janice Cherryh

C. J. Cherryhová je objev slavného amerického nakladatele Donalda A. Wollheima. A dnes jedna z nejoriginálnějších autorek science fiction. V jejích knihách nalezneme kromě dobrodružství a napínavé akce i dokonale prokres... více

Tachmasib letí k Saturnu 61% Tachmasib letí k Saturnu 1965, Arkadij Strugackij

Vladimír Jurkovskij, postava, kterou už ze Strugackých známe, tvoří hlavního hrdinu Tachmasibu. Stárnoucí Jurkovskij letí na svou poslední výpravu, tentokrát jako generální inspektor ÚEŘK. Jeho úkolem je navštívit několi... více

Cestou svobody 77% Cestou svobody 1998, Lois McMaster Bujold

U planety Rodeo IV, kdesi v odlehlém zákoutí obydleného vesmíru, se vznáší obrovské Sídliště. Žijí na něm geneticky mutovaní lidé – čtveráci – výborně uzpůsobení k životu a práci v beztíži. Dny mají vyplněné povinnostmi ... více

Historie kosmických lodí 100% Historie kosmických lodí 2006, Tim Furniss

Kniha zaznamenává historii kosmických lodí od nejstarších raket po raketoplány a vesmírné stanice současnosti. Nic nevyvolává takovou představivost jako pohled na raketoplán při startu, nebo fotografie astronautů a lunár... více

Tajemství vesmírné stanice 90% Tajemství vesmírné stanice 2017, Carron Brown

Jaký je život na vesmírné stanici? Rozsviť si pod stránkou baterku a podívej se… Co astronauti ve vesmíru dělají? Co jedí? Kde spí? Co si oblékají? S každým otočením stránky uděláš další krok vstříc vzrušujícímu poznání ... více

Nej... Vesmír v pohybu 100% Nej... Vesmír v pohybu 2019, Anne-Sophie Baumann

Jak se kosmonauti připravují na cestu do vesmíru? Z čeho se skládá raketa? Proč se Marsu říká rudá planeta? Jaká je poloha Země ve sluneční soustavě? Kniha Nej… VESMÍR v pohybu poskytuje odpovědi na všechny tyto i na mno... více

Cesta ku hviezdam 80% Cesta ku hviezdam 2023, Stephen Walker

Strhujúci príbeh prvého človeka, ktorý prekonal hranice našej planéty Čas: 9.07. Deň: 12. apríl 1961. Miesto: Prísne tajný raketový komplex v ZSSR. Mladý Rus sedí v malej kapsule na špici najsilnejšej medzikontinentál... více

Dobývání vesmíru pozemšťany 100% Dobývání vesmíru pozemšťany 2020, Rony Adams

Kniha představuje nejen vesmírné technologie současné a budoucí, ale taky ukázku toho, co se děje s lidským tělem ve vesmíru - zda tam jde plakat, zda-li mohou pít astronauti alkohol nebo jak hoří svíce a chová se voda, ... více

Život ve vesmíru 0% Život ve vesmíru 2003, Felicity Trotman

Kniha vám poskytne informace o podmínkách života a práci na mezinárodní vesmírné stanici ISS, o její stavbě, složení i účelu, pro který vzníká, dozvíte se o každodenních pracech kosmonautů a jejich vědeckých úkolech, něk... více