vedoucí pracovníci

štítky

28 knih


Superšéf - O úspěšném řízení lidí od A až do Z 100% Superšéf - O úspěšném řízení lidí od A až do Z 1995, David Freemantle

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Generační obměna ve vedení podniků 0% Generační obměna ve vedení podniků 2015, Kateřina Legnerová

Příručka o vedení managementu a profesním rozvoji. Anglické resumé. více


Pozitivní psychologie v řízení lidí 0% Pozitivní psychologie v řízení lidí 2018, Petr Pacher

Naučíte se jak poznat všechny základní pravidla vůdce, pochopit je a umět je úspěšně přenést do vaší práce. více




Manažerské dovednosti % Manažerské dovednosti 2014, Vítězslav Prukner

K tomu aby manažer úspěšně dosahoval stanovených cílů, musí zvládat soubor určitých schopností, dovedností a znalostí, které můžeme označit jako MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI. Významní autoři v oblasti managementu připomínají, ž... více


Personální management jako nástroj řízení změn 0% Personální management jako nástroj řízení změn 2004, Jiří Stýblo

„Firma, která nemá strategii je jako kvítí bez vody“. Kdosi z významných světových manažerských guru vyslovil tuto větu a snad právě proto, že zní tak nevědecky a možná pro podnikovou a podnikatelskou sféru neprakticky, ... více


Zapomenuté cesty: pracovní kniha 0% Zapomenuté cesty: pracovní kniha 2012, Alan Hirsch

Praktický průvodce pro rozvoj misijních sborů / Ve své velmi úspěšné knize „Zapomenuté cesty” mezinárodně uznávaný expert na misijní církev Alan Hirsch nabídl vizi pro budoucí růst církve s využitím moci rané církve. Pří... více


Proč už neplatí tradiční marketing 0% Proč už neplatí tradiční marketing 2007, John Walsh

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační ce... více


Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra 0% Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra 2003, John Ward

Obsah titulu je jednoznačný už z jeho názvu. Kniha „Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra“ je prekladom originálu „Using and Choosing an advertising agency: an insider's view“. Ide o praktický manuál pre f... více