reklama a propagace
štítky
69 knih
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? 2014, Klára Masařová
První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou... více
Písmo a fotografie v reklamě 1938, Zdeněk Rossmann
Jedna z nejvýznamnějších knih české typografické avantgardy. více
Slovensko vlastnou cestou 2023, Peter Pellegrini
Slovensko je plné sklamania, strachu a hnevu. Ale to predsa nie je náš cieľ. Sme hrdý, trpezlivý, pracovitý a šikovný národ, ktorý si zaslúži lepšiu budúcnosť. Tak k nej spolu urobme prvý krok. Vitajte vo svete, v kt... více
Praktická reklama 1994, Heinz Schwalbe
Stručný průvodce/učebnice seznamující se základy reklamy (média, cíle, základy typografie, grafické prostředky v reklamě). více
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty 2014, Lenka Harantová
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol,... více
Digitálna značka: Ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete 2011, Allen P. Adamson
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať. Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v pov... více
Zálepky, pečetky, jiné známky 2016, Pavel Šmidrkal
Publikace k výstavce, která představila zapomenuté reklamní médium - propagační (reklamní) nálepky. Obdobím jejich největšího rozkvětu byla doba první republiky, často se vyznačovaly vysokou úrovní grafického zpracování. více
Jak psát obchodní dopisy 2004, Drayton Bird
Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž ... více
Právo versus sexismus - metodický pohled na sexistické reklamy 2018, Jana Kvasnicová
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra 2003, John Ward
Obsah titulu je jednoznačný už z jeho názvu. Kniha „Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra“ je prekladom originálu „Using and Choosing an advertising agency: an insider's view“. Ide o praktický manuál pre f... více
Jak na sexistickou reklamu 2018, neznámý - neuveden
Účelem Manuálu je zvýšit povědomí o formách genderově stereotypní a sexistické reklamy a možnostech jejího rozpoznání. Dále si Manuál klade za cíl poskytnout praktická doporučení při tvorbě reklamy. Rovněž má ambici před... více
Reklamní a produktová fotografie 2011, Jan Jindra
Podívejte se, jak vznikají skutečně profesionální reklamní a produktové snímky. Zkušený fotograf popisuje na příkladech skutečně realizovaných zakázek pozadí vzniku jednotlivých snímků a zároveň odhaluje tvůrčí postupy, ... více
Osobní doporučení, aneb, Zákazníci mluví za nás na internetu 2002, Godfrey Harris
Tato kniha je vyvrcholením autorových úvah o ústní reklamě v prostředí internetu. Přináší mnoho nových nápadů, které se zrodily v době od vydávání minulé knihy Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás. Je to prakti... více
Právní boj proti sexistické reklamě: Regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu 2015, Jana Kvasnicová
Publikace se snaží odpovědět na otázky, v jakých případech je reklama "pouze" neetická, kdy se již nesrovnává s dobrými společenskými mravy, a kdy se jedná přímo o reklamu diskriminační. více
99 tipů pro úspěšnější reklamu 2009, Monika Monzel
Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy r... více
Zvuky v reklamě 2018, Andrea Rafajová
edná se o první publikaci s touto tematickou specializací v České republice a svým mezioborovým kontextem a rozsahem také první ve světovém badatelském rámci. Určena je pro cílovou skupinu nejen studentů ekonomických fak... více
Marketing a reklama na internetu 1998, Petr Stuchlík
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Osobní doporučení aneb Zákazníci mluví za nás 2002, Godfrey Harris
Tato kniha je plná užitečných rad, jak zařídit, aby si vás lidé všimli a začali o vás povídat. Starý dobrý zdroj reklamy je spokojený zákazník. více
Propagace 2005, Františka Kaplová
Kniha je rozdělena do několika hlavních celků: vývoj propagace, propagační prostředky, tvorba propagačních prostředků, reklama, její funkce a cíle, propagační akce, obalová technika v propagaci, značka, ochranná známka a... více
Praha olympijská '80 (propagační publikace) 1968, Ctibor Rybár
Propagační publikace "Praha - olympijská" vydána v anglickém jazyce k propagaci ČSSR a hl. města Prahy jako budoucího olympijského města. Tuto knihu odvezla naše výprava sportovců do Mexika na XIX. olympijské hry, kde by... více