programování

štítky

827 knih


PHP: Tvorba interaktivních internetových aplikací 90% PHP: Tvorba interaktivních internetových aplikací 1998, Jiří Kosek

V poslední době můžeme na Internetu sledovat obrovskou změnu v druhu poskytovaných informací. Ještě nedávno byla většina informací na Webu statických -- byly zde dostupné pouze obyčejné dokumenty provázané hypertextovými... více


Extrémní programování 90% Extrémní programování 2002, Kent Beck

Softwarové projekty mohou být zábavné, produktivní a dokonce i smělé. Přesto mohou zůstávat řízené a přinášet zisk. Mnoha lidem se extrémní programování (XP) jeví jako střízlivé a praktické. Proč je pak nazýváno extrémní... více


Požadavky na software 100% Požadavky na software 2008, Karl Wiegers

Jedinečná publikace je plná těch nejzásadnějších rad a návodů, bez kterých se profesionální vývojář neobejde. Pomůže vám nejen ovládnout veškeré dovednosti při sbírání, analýze a správě požadavků, ale naučí vás předvídat... více




Jak se domluvíme s počítačem 90% Jak se domluvíme s počítačem 1989, Jiří Franek

Knížka o programování pro čtenáře od osmi let. více


CNC obráběcí stroje a jejich programování 50% CNC obráběcí stroje a jejich programování 2006, Miroslav Štulpa

Publikace CNC obráběcí stroje a jejich programování je zaměřena na čtenáře, kteří mají zájem získat či prohloubit si vědomosti o CNC technice ve strojírenství, o principech CNC řízení a dává přehled o způsobech programov... více


Učíme se programovat v jazyce Assembler pro PC 100% Učíme se programovat v jazyce Assembler pro PC 2007, Rudolf Marek

Kniha Učíme se programovat v jazyce Assembler pro PC je srozumitelnou učebnicí a praktickou příručkou programování v jazyce Assembler. Svým zpracováním je určena zejména studentům středních odborných a vysokých škol, kte... více


Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004 90% Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004 2005, Jiří Fotr

Nemusíte být profesionálními programátory používajícími složité nástroje, abyste si mohli naprogramovat vlastní hru. Stačí vám k tomu Macromedia Flash (nejlépe verze MX nebo MX 2004), trocha invence a dobrý průvodce. Toh... více


Tvořte kódy - navrhněte vlastní hru 50% Tvořte kódy - navrhněte vlastní hru 2017, Jurie Horneman

Navrhněte vlastní hru CoderDojo je programátorský klub pro mladé lidi, ve kterém se můžete setkávat s dalšími programátory, učit se nové věci a bavit se při práci na počítači. Tato kniha je o psaní kódů. Díky této knize ... více


Access VBA 100% Access VBA 2012, Richard Shepherd

Tato kniha se nevěnuje pouze automatizaci příkazů na pásu karet, naleznete v ní také návody, jak provádět operace, které standartně provádět nelze, a jak je v databázi dotáhnout do profesionální podoby. více


Turbo Pascal 7.0 - Kompletní průvodce 100% Turbo Pascal 7.0 - Kompletní průvodce 1993, Pavel Mikula

Popis jazyka - objektově orientované programování, TurboVision - ovládání integrovaného prostředí - komplexní reference standardních procedur a funkcí. Kompletní průvodce programováním v jazyce Turbo Pascal v.7.0. více


Pascal pro začátečníky 80% Pascal pro začátečníky 1989, Tomáš Hruška

Úvod do programování v Pascalu více


Java a XML pro Javu 5 i 6 100% Java a XML pro Javu 5 i 6 2007, Pavel Herout

Fenomén nazvaný XML ovlivňuje současný svět výpočetní techniky podobným způsobem, jako se to před nedávnou dobou podařilo jazyku Java. Tato kniha by vám měla pomoci tento fenomén pochopit a začít aktivně využívat jeho ne... více


BASIC pro začátečníky 90% BASIC pro začátečníky 1988, Petr Kroha

Basic pro začátečníky. více


Naučte se myslet a programovat objektově 90% Naučte se myslet a programovat objektově 2010, Rudolf Pecinovský

Naučte se objektově programovat s revoluční učebnicí od předního českého odborníka na výuku programování. Příruček o programování najdete celé řady, všechny jsou ale laděny velmi podobně. Proto se mezi čtenáři chtivým... více


Flash 5: Pro grafiky a tvůrce webů 90% Flash 5: Pro grafiky a tvůrce webů 2000, Jiří Fotr

Příručka přibližuje základy i pokročilejší práci s programem Flash 5. Umožňuje seznámit se s kreslením objektů, s vytvářením animací, s jazykem Action Script, importem dat do FLASHe a exportem flashovými prezentací do HT... více


Java bez předchozích znalostí 90% Java bez předchozích znalostí 2005, James Edward Keogh

Konečně je zde kniha, s níž porozumíte Javě! Bez obvyklého odborného slangu, na množství jednoduchých příkladů, s kontrolními otázkami na koncích kapitol a se závěrečným testem sami a v krátké době zvládnete základy Javy... více


Mistrovství v Delphi 6 100% Mistrovství v Delphi 6 2002, Xavier Pacheco

Kniha Mistrovství v Delphi 6 je překladem dalšího z řady celosvětově oblíbených průvodců programováním v Delphi od proslulých autorů Steve Teixeiry a Xaviera Pacheca. Ti se mohou pochlubit dlouhodobě nejprodávanější (a č... více


Informatika 80% Informatika 2013, J. Glenn Brookshear

Jste studenti informatiky nebo se o informatiku zajímáte? Díky této knize prověřené v zahraničí několika vydáními získáte nejen celkový přehled o oboru informatika, ale pochopíte i vzájemné souvislosti mezi jeho jednotli... více


Programovací jazyk C++ pro zelenáče 50% Programovací jazyk C++ pro zelenáče 2005, Petr Šaloun

V této knize se dozvíte, jak v C++: programovat efektivně se šablonovými třídami pro data; programovat objektově orientovaně; používat přehledný styl pro zápis zdrojového kódu; zvládnout jednoduché ... více


Začínáme programovat v jazyku Python 80% Začínáme programovat v jazyku Python 2020, Rudolf Pecinovský

Publikace uvádí čtenáře do světa programování prostřednictvím jazyka Python, který vznikl jako jazyk, jenž má laikům usnadnit vstup do světa programování. Po relativně rychlém úvodu, v němž se čtenář seznámí se základním... více