obchodování, prodej

štítky

95 knih

Digitálna značka: Ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom sveteDigitálna značka: Ako sa najlepšie značky presadzujú v digitálnom svete2011, Allen P. Adamson

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať. Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v pov... více


Reč telaReč tela2009, Vojtěch Černý

Publikácia je určená: - pre obchodných zástupcov i obchodníkov za pultom – naučí ich rýchlo a bezpečne rozoznať, čo si zákazník naozaj myslí, navedie ich, ako s ním rokovať, aby dosiahli svoj cieľ - všeobecne pre všetk... více


Jak psát obchodní dopisyJak psát obchodní dopisy2004, Drayton Bird

Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž ... více




Proč už neplatí tradiční marketingProč už neplatí tradiční marketing2007, John Walsh

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační ce... více


Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži))Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži))1991, Wolfgang Maderthaner

Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť pro... více


Najlepší obchodník - Tajomstvo a úspech predajaNajlepší obchodník - Tajomstvo a úspech predaja1995, D. Forbes Ley

Tajomstvo a úspech predaja. Autor analyzuje a skúma nové techniky procesu predaja v typickom konkurenčnom prostredí amerického trhu, pričom využíva cenné a bohaté skúsenosti, rady a odporúčania, ktoré získal v priebehu d... více


Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútraPoužitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra2003, John Ward

Obsah titulu je jednoznačný už z jeho názvu. Kniha „Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra“ je prekladom originálu „Using and Choosing an advertising agency: an insider's view“. Ide o praktický manuál pre f... více


Řemesla a obchod aneb Čím mohu posloužit?Řemesla a obchod aneb Čím mohu posloužit?2007, kolektiv autorů

Tuto knihu napsal autorský kolektiv zaměstnanců Archivu města Ostravy. Knížka seznamuje s počátky rozkvétajícího obchodu v Ostravě ve srovnání s jinými městy. Rovněž zprostředkuje pohled na uspořádání řemeslných cechů v ... více


Osobní doporučení, aneb, Zákazníci mluví za nás na internetuOsobní doporučení, aneb, Zákazníci mluví za nás na internetu2002, Godfrey Harris

Tato kniha je vyvrcholením autorových úvah o ústní reklamě v prostředí internetu. Přináší mnoho nových nápadů, které se zrodily v době od vydávání minulé knihy Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás. Je to prakti... více


Prodávejte jako ti nejlepší!Prodávejte jako ti nejlepší!2016, Miroslav Konopáč

Autor v knize prozrazuje nejlepší způsoby prodeje a nejčastější prodejní chyby, ke kterým díky mnohaletému působení na trhu dospěly velké firmy, v nichž autor dlouhá léta působil. Jak tyto zkušenosti můžete použít ve své... více


Malá encyklopedie zahraničního obchoduMalá encyklopedie zahraničního obchodu1964, Dušan Závada

Určeno pro pracovníky v sektoru zahraničního obchodu a pro studenty středních ekonomických škol více


Umenie úspešne predávaťUmenie úspešne predávať1996, Zig Ziglar

Komplexná príručka pre všetkých, ktorí predávajú tovary,služby alebo svoje schopnosti. více


Telefonuj, nebo zemřeš (hlady)!Telefonuj, nebo zemřeš (hlady)!2017, Petr Pacher

Krátký manuál, který pojednává o sjednávání obchodních schůzek po telefonu. více


Kronika řemesel, obchodu, živností a výroby v oblasti Obchodní a živnostenské komory v BrněKronika řemesel, obchodu, živností a výroby v oblasti Obchodní a živnostenské komory v Brně1942, František Komurka

Protektorátní katalog živnostníků, obchodníků a průmyslníků Brněnska. více


My way (Moja cesta)My way (Moja cesta)2012, Igor Turuk

Ako si vybudovať úspešný život a zvládnuť priamy predaj Igor Turuk ponúka odľahčený pohľad na svet priameho predaja. Počas dlhých rokov pôsobenia v tomto prostredí získal nespočetné množstvo informácií, s ktorými sa ... více


6