obchodování, prodej

štítky

137 knih


Veřejné mínění, image a metody public relations 70% Veřejné mínění, image a metody public relations 1999, Jaroslav Kohout

Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného výv... více


Do hlubin dlužníkovy duše 100% Do hlubin dlužníkovy duše 2019, Petr Vencálek

Kniha Do hlubin dlužníkovy duše je vším možným, jen ne normální knihou. Je zároveň osobní zpovědí a také obecnou předpovědí. Je usměvavá, a také z ní občas mrazí. Je poučná, ale i zábavná. Autor ji napsal doslova jedním ... více


Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je 90% Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je 2007, Ed Horrel

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zam... více




Mezi trůny lvů. Kniha druhá 80% Mezi trůny lvů. Kniha druhá 2013, Dorothy Dunnett

Je jaro roku 1472 a Nicholas de Fleury, kdysi pouhý barvířský učeň, nyní bohatý bankéř, jehož služby oceňuje řada korunovaných hlav, pokračuje v boji proti konkurenci i proti dávným nepřátelům, jimž teď zdatně sekunduje ... více


Jak se nakupovalo, vařilo a jedlo ve staré Plzni 100% Jak se nakupovalo, vařilo a jedlo ve staré Plzni 2013, Jana Slámová

Z velké části se jedná o fotografickou publikaci. (Množství unikátních historických fotografií trhů, exteriérů i interiérů plzeňských obchůdků a hospod.) Kromě toho stručně popisuje nákupy, vaření a stravování (včetně re... více


Nejkrásnější povolání 80% Nejkrásnější povolání 1939, G. Fidler

Pro spolupracovníky podniků vydalo reklamní oddělení Baťa. více


Umění obchodní konverzace 70% Umění obchodní konverzace 2009, Debra Fine

Jak vést úspěšná vyjednání, získávat klienty, pořádat skvělé prezentace, chválit zaměstnance a efektivně řešit konflikty. Vedle průvodce poskytujícího návod, jak vést lehkou společenskou konverzaci, kterého čtenářům s... více


Život na burze bez příkras, napřímo a pravdivě 50% Život na burze bez příkras, napřímo a pravdivě 2023, Jiří Mazur

Kniha Život na burze je místy příběhová - obsahuje sekvence ze života na burze tak, jak se udály mně a některým mým parťákům. Je motivační - je o hledání motivace, cesty a východisek pro životní styl, který nás baví a na... více


Velká kniha o prodeji 60% Velká kniha o prodeji 2014, Martin Limbeck

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ... více


Jak získávat klienty a zákazníky 30% Jak získávat klienty a zákazníky 2015, Marián Olejár

Kniha vám názorným způsobem odhalí, jak získávat nové klienty/zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat. Poradí, jak si vybírat doporučení, navrhne nejlepší způsoby, jak si domluvit osobní schůzku, a  hla... více


Prodejní techniky 80% Prodejní techniky 2003, Vojtěch Černý

Jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a dovednosti - co je neurolingvistické programování (NLP) a jak v... více


Byznys podle Jacka Welche 100% Byznys podle Jacka Welche 2008, Jack Welch

Deset tajemství jednoho z největších králů světového obratu. Tato kniha se snaží podávat objektivní pohled na obchodní praxi a myšlení některých podnikových velikánů. Co je odlišuje? V čem jsou dobří? Jak uvidíte, tyto l... více


Vývoj řemesel a obchodu v městech pražských 60% Vývoj řemesel a obchodu v městech pražských 1947, Bedřich Mendl

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Zanietený predajca - Praktická príručka pre profesionálnych predajcov 60% Zanietený predajca - Praktická príručka pre profesionálnych predajcov 2011, James M. Heidema

Ďalšia zo série praktických príručiek pre profesionálnych predajcov a predajných tímov životného poistenia. Objasňuje proces predaja, pripravuje predajcov na námietky klientov, opisuje profesionálnu kariéru začínajúceho ... více


Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) 80% Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) 1991, Wolfgang Maderthaner

Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť pro... více


Dějiny obchodu v předbělohorské Praze 80% Dějiny obchodu v předbělohorské Praze 1955, Josef Janáček

Obchod, zboží, obchodníci a obchodní vztahy v pražském prostředí se zaměřením na 16. století. Práce pojímá obchod v Praze v době předbělohorské komplexně, zmiňuje všechny aspekty obchodních činností v té době. Jednotlivé... více


Nákup a prodej 40% Nákup a prodej 1994, John S. Gammon

Průvodce pro malé a střední podnikatele. více


Nesnesitelná lehkost nakupování 60% Nesnesitelná lehkost nakupování 2010, Jiří Koželouh

Máte rádi nízké ceny? Chtěli byste vědět, co se skrývá za nimi? Přečtěte si knihu vydanou organizací NESEHNUTÍ věnovanou problematice nákupních řetězců. Dozvíte se o praktikách řetězců při jejich expanzi, jednání s dodav... více


Historie  moudrého vola 80% Historie moudrého vola 2015, Jaroslav Hašek

Roku 1909 oznámil Jaroslav Hašek, že píše životopisný román s názvem Historie moudrého vola. Tento údaj ještě dvakrát potvrdil. Žádný rukopis se až dosud nenalezl. Historik Radko Pytlík nyní objevil, že se první část rom... více


Power-selling : magie úspěšného prodeje 60% Power-selling : magie úspěšného prodeje 1996, Mario Ohoven

Popis knihy není zatím k dispozici. více