obchodování, prodej
štítky
137 knih
Veřejné mínění, image a metody public relations 1999, Jaroslav Kohout
Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného výv... více
Do hlubin dlužníkovy duše 2019, Petr Vencálek
Kniha Do hlubin dlužníkovy duše je vším možným, jen ne normální knihou. Je zároveň osobní zpovědí a také obecnou předpovědí. Je usměvavá, a také z ní občas mrazí. Je poučná, ale i zábavná. Autor ji napsal doslova jedním ... více
Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je 2007, Ed Horrel
V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zam... více
Mezi trůny lvů. Kniha druhá 2013, Dorothy Dunnett
Je jaro roku 1472 a Nicholas de Fleury, kdysi pouhý barvířský učeň, nyní bohatý bankéř, jehož služby oceňuje řada korunovaných hlav, pokračuje v boji proti konkurenci i proti dávným nepřátelům, jimž teď zdatně sekunduje ... více
Jak se nakupovalo, vařilo a jedlo ve staré Plzni 2013, Jana Slámová
Z velké části se jedná o fotografickou publikaci. (Množství unikátních historických fotografií trhů, exteriérů i interiérů plzeňských obchůdků a hospod.) Kromě toho stručně popisuje nákupy, vaření a stravování (včetně re... více
Nejkrásnější povolání 1939, G. Fidler
Pro spolupracovníky podniků vydalo reklamní oddělení Baťa. více
Umění obchodní konverzace 2009, Debra Fine
Jak vést úspěšná vyjednání, získávat klienty, pořádat skvělé prezentace, chválit zaměstnance a efektivně řešit konflikty. Vedle průvodce poskytujícího návod, jak vést lehkou společenskou konverzaci, kterého čtenářům s... více
Život na burze bez příkras, napřímo a pravdivě 2023, Jiří Mazur
Kniha Život na burze je místy příběhová - obsahuje sekvence ze života na burze tak, jak se udály mně a některým mým parťákům. Je motivační - je o hledání motivace, cesty a východisek pro životní styl, který nás baví a na... více
Velká kniha o prodeji 2014, Martin Limbeck
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ... více
Jak získávat klienty a zákazníky 2015, Marián Olejár
Kniha vám názorným způsobem odhalí, jak získávat nové klienty/zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat. Poradí, jak si vybírat doporučení, navrhne nejlepší způsoby, jak si domluvit osobní schůzku, a hla... více
Prodejní techniky 2003, Vojtěch Černý
Jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a dovednosti - co je neurolingvistické programování (NLP) a jak v... více
Byznys podle Jacka Welche 2008, Jack Welch
Deset tajemství jednoho z největších králů světového obratu. Tato kniha se snaží podávat objektivní pohled na obchodní praxi a myšlení některých podnikových velikánů. Co je odlišuje? V čem jsou dobří? Jak uvidíte, tyto l... více
Vývoj řemesel a obchodu v městech pražských 1947, Bedřich Mendl
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Zanietený predajca - Praktická príručka pre profesionálnych predajcov 2011, James M. Heidema
Ďalšia zo série praktických príručiek pre profesionálnych predajcov a predajných tímov životného poistenia. Objasňuje proces predaja, pripravuje predajcov na námietky klientov, opisuje profesionálnu kariéru začínajúceho ... více
Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) 1991, Wolfgang Maderthaner
Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť pro... více
Dějiny obchodu v předbělohorské Praze 1955, Josef Janáček
Obchod, zboží, obchodníci a obchodní vztahy v pražském prostředí se zaměřením na 16. století. Práce pojímá obchod v Praze v době předbělohorské komplexně, zmiňuje všechny aspekty obchodních činností v té době. Jednotlivé... více
Nákup a prodej 1994, John S. Gammon
Průvodce pro malé a střední podnikatele. více
Nesnesitelná lehkost nakupování 2010, Jiří Koželouh
Máte rádi nízké ceny? Chtěli byste vědět, co se skrývá za nimi? Přečtěte si knihu vydanou organizací NESEHNUTÍ věnovanou problematice nákupních řetězců. Dozvíte se o praktikách řetězců při jejich expanzi, jednání s dodav... více
Historie moudrého vola 2015, Jaroslav Hašek
Roku 1909 oznámil Jaroslav Hašek, že píše životopisný román s názvem Historie moudrého vola. Tento údaj ještě dvakrát potvrdil. Žádný rukopis se až dosud nenalezl. Historik Radko Pytlík nyní objevil, že se první část rom... více
Power-selling : magie úspěšného prodeje 1996, Mario Ohoven
Popis knihy není zatím k dispozici. více