obchodování, prodej
štítky
95 knih
Nové vydání klasické knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungován... více


Zrod obchodníka ve středověku. Historická práce věnovaná rozvoji obchodu ve středověku. Historik-medievalista Jean Favier (1932) je autorem mnoha historických knih o evropském středověku se zaměřením na obchodní vztahy... více


Z velké části se jedná o fotografickou publikaci. (Množství unikátních historických fotografií trhů, exteriérů i interiérů plzeňských obchůdků a hospod.) Kromě toho stručně popisuje nákupy, vaření a stravování (včetně re... více

Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a... více


Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného výv... více


Tato kniha je částečně proroctvím, částečně experimentem, částečně manifestem a částečně manuálem pro přežití. Internetový impresário a průkopník blogování Jeff Jarvis v ní zpětně aplikuje zásady, podle kterých funguje n... více


Chcete pochopit, jaké tajemství stojí za úspěchem společnosti Google? Odpovědí je tato kniha známého amerického novináře a odborníka na informační technologie a kyperprostor. Skutečně jen několik málo společností na svět... více


Špičkové prodejce často od průměrných dělí jen nepatrné rozdíly v postojích a schopnostech. Malé pokroky v důležitých dovednostech jako je průzkum trhu, přesvědčivá prezentace, překonávání překážek či uzavírání obchodu m... více


Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ... více


Kniha Do hlubin dlužníkovy duše je vším možným, jen ne normální knihou. Je zároveň osobní zpovědí a také obecnou předpovědí. Je usměvavá, a také z ní občas mrazí. Je poučná, ale i zábavná. Autor ji napsal doslova jedním ... více


Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdílené... více


Kryptoměny mění náš svět a tato publikace vám řekne, jak. Budoucnost patří těm, kteří se nejrychleji zorientují. Kniha pojednává o historii, těžbě, obchodování na burze, používání a dalším vývoji kryptoměn.... více


Človek potrebuje jesť každodenne a v každej dobe. Konzumované potraviny a spôsoby stravovania ľudí sú preto dobrým indikátorom procesov a zmien v sociálnych spoločenstvách. Kniha etnologičky Rastislavy Stoličnej-Mikolajo... více


Sell & Sell Short je překladem nejnovější knihy geniálního amerického akciového obchodníka a mentora, Dr. Alexandera Eldera. Nabízí komplexní pohled na trhy z několika rovin a učí začínající burzovní obchodníky a ... více

Pro spolupracovníky podniků vydalo reklamní oddělení Baťa. více