obchodování, prodej

štítky

95 knih

10 zlatých pravidel prodeje10 zlatých pravidel prodeje2007, Ivan Bureš

Nové vydání klasické knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungován... více


Zlato a koření: Zrod obchodníka ve středověkuZlato a koření: Zrod obchodníka ve středověku2006, Jean Favier

Zrod obchodníka ve středověku. Historická práce věnovaná rozvoji obchodu ve středověku. Historik-medievalista Jean Favier (1932) je autorem mnoha historických knih o evropském středověku se zaměřením na obchodní vztahy... více


Jak se nakupovalo, vařilo a jedlo ve staré PlzniJak se nakupovalo, vařilo a jedlo ve staré Plzni2013, Jana Slámová

Z velké části se jedná o fotografickou publikaci. (Množství unikátních historických fotografií trhů, exteriérů i interiérů plzeňských obchůdků a hospod.) Kromě toho stručně popisuje nákupy, vaření a stravování (včetně re... více




Vytřete jim zrak!Vytřete jim zrak!2012, Ann Thomas

Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a... více


Veřejné mínění, image a metody public relationsVeřejné mínění, image a metody public relations1999, Jaroslav Kohout

Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného výv... více


Co by udělal Google?Co by udělal Google?2010, Jeff Jarvis

Tato kniha je částečně proroctvím, částečně experimentem, částečně manifestem a částečně manuálem pro přežití. Internetový impresário a průkopník blogování Jeff Jarvis v ní zpětně aplikuje zásady, podle kterých funguje n... více


Jak myslí Google a jaké je tajemství jeho úspěchuJak myslí Google a jaké je tajemství jeho úspěchu2006, Steven Levy

Chcete pochopit, jaké tajemství stojí za úspěchem společnosti Google? Odpovědí je tato kniha známého amerického novináře a odborníka na informační technologie a kyperprostor. Skutečně jen několik málo společností na svět... více


Staňte se hvězdou mezi prodejciStaňte se hvězdou mezi prodejci2014, Brian Tracy

Špičkové prodejce často od průměrných dělí jen nepatrné rozdíly v postojích a schopnostech. Malé pokroky v důležitých dovednostech jako je průzkum trhu, přesvědčivá prezentace, překonávání překážek či uzavírání obchodu m... více


Velká kniha o prodejiVelká kniha o prodeji2014, Martin Limbeck

Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ... více


Do hlubin dlužníkovy dušeDo hlubin dlužníkovy duše2019, Petr Vencálek

Kniha Do hlubin dlužníkovy duše je vším možným, jen ne normální knihou. Je zároveň osobní zpovědí a také obecnou předpovědí. Je usměvavá, a také z ní občas mrazí. Je poučná, ale i zábavná. Autor ji napsal doslova jedním ... více


Marketing na Facebooku a InstagramuMarketing na Facebooku a Instagramu2019, Tereza Semerádová

Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdílené... více


Bitcoin a ti druzí: Nepostradatelný průvodce světem kryptoměnBitcoin a ti druzí: Nepostradatelný průvodce světem kryptoměn2018, Boris Kaliský

Kryptoměny mění náš svět a tato publikace vám řekne, jak. Budoucnost patří těm, kteří se nejrychleji zorientují. Kniha pojednává o historii, těžbě, obchodování na burze, používání a dalším vývoji kryptoměn.... více


Socializmus na tanieriSocializmus na tanieri2015, Rastislava Stoličná-Mikolajová

Človek potrebuje jesť každodenne a v každej dobe. Konzumované potraviny a spôsoby stravovania ľudí sú preto dobrým indikátorom procesov a zmien v sociálnych spoločenstvách. Kniha etnologičky Rastislavy Stoličnej-Mikolajo... více


Sell & Sell ShortSell & Sell Short2014, Alexander Elder

Sell & Sell Short je překladem nejnovější knihy geniálního amerického akciového obchodníka a mentora, Dr. Alexandera Eldera. Nabízí komplexní pohled na trhy z několika rovin a učí začínající burzovní obchodníky a ... více


Nejkrásnější povoláníNejkrásnější povolání1939, G. Fidler

Pro spolupracovníky podniků vydalo reklamní oddělení Baťa. více


3