obchodování, prodej

štítky

137 knih


Trhy a tržiště 90% Trhy a tržiště 2010, Pavla Státníková

Kniha historičky Pavly Státníkové nás zavádí na tržiště a do zmizelých nebo značně proměněných budov tržnic staré Prahy. Ukazuje slovem a obrazem romantickou, každodenní i zcela praktickou tvář míst, kam v minulosti chod... více


Prodej, nebo prodají tobě 92% Prodej, nebo prodají tobě 2017, Grant Cardone

Jak si prosadit svou v obchodě i v životě Ať už jste prodejcem, manažerem pro prodej nebo podnikatelem, kniha „Prodej, nebo prodají tobě“ bude vaším průvodcem, který vám pomůže efektivně prodávat vaše nápady, produkty i ... více


Umění prodávat 84% Umění prodávat 2009, Tom Hopkins

Ačkoli jeho prvních šest měsíců v prodeji mělo katastrofické rysy, dokázal se nakonec naučit a aplikovat nejlepší prodejní techniky a vydělat během pouhých tří let více než jeden milion dolarů. Co způsobilo takovou promě... více




Hrdina nebo psanec 80% Hrdina nebo psanec 2012, Margaret Mark

Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, c... více


Dlouhý chvost 86% Dlouhý chvost 2010, Chris Anderson

Dlouhý chvost Proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky Kniha Dlouhý chvost upozorňuje na změnu ekonomiky a kultury, za kterou stojí internet. Ten totiž, podle autorových sl... více


Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk 80% Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk 2014, Viktor Janouch

Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zku... více


101 rad pro úspěšný prodej 93% 101 rad pro úspěšný prodej 2007, Zig Ziglar

Čo každý obchodník potrebuje vedieť. Staňte sa úspešnejším profesionálnym predajcom. Nemusíte čakať, kým sa veci stanú. Vy sami môžete spôsobiť, aby sa stali. V knihe sú pravidlá, ako účinnejšie, etickejšie a hlavne čast... více


Národní hospodářství 83% Národní hospodářství 2014, Vladimír Tomšík

Publikace seznamuje s nejvýznamnějšími okruhy problémů týkajících se národohospodářské teorie. V textu je zahrnuta problematika měření výkonnosti národního hospodářství, peněz, inflace, hospodářských cyklů, ekonomického ... více


Trading Coach: 101 lekcí, jak se stát sám sobe obchodním psychologem 83% Trading Coach: 101 lekcí, jak se stát sám sobe obchodním psychologem 2011, Brett N. Steenbarger

Kniha se skládá z celkem 10 kapitol, které dále delí knihu na celkem 101 konkrétních psychologických lekcí. Obsah knihy: Kapitola 1 – Změna: Samotný proces a jeho uskutečňování Kapitola 2 – Stres a úzkost: Kreativ... více


FOREX – Ziskové intradenní a swingové obchodní strategie 80% FOREX – Ziskové intradenní a swingové obchodní strategie 2013, Kathy Lien

Je nám velkou ctí, že můžeme obohatit český a slovenský forexový trh světově uznávanou knihou číslo 1 pro každého, kdo chce do hloubky pochopit fungování největšího světového finančního trhu. Kniha bude rozhodně příno... více


Jak mnohem lépe prodávat 90% Jak mnohem lépe prodávat 2007, Brian Tracy

Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměře... více


Ziglar o prodeji 75% Ziglar o prodeji 2006, Zig Ziglar

Chcete se stát úspěšnými profesionálními prodejci? Chcete zvládnout základy prodeje a vybudovat si solidní kariéru ve světě obchodu? Chcete si přitom uchovat zdravý rozum a nepřijít o přátele a rodinu? Pak je tato kniha ... více


Prodejte to! 60% Prodejte to! 2018, Oren Klaff

Průkopnická metoda pro prezentaci, přesvědčování a skvělý obchod. Oren Klaff používá svou metodu již 13 let a výsledkem je čistý zisk 400 milionů dolarů. Nyní se s vámi o ni podělí a pomůže vám zvítězit v jakékoli sit... více


Niccolo přichází 90% Niccolo přichází 2001, Dorothy Dunnett

První část historického románového cyklu věnovaného rozvoji vlámského a italského obchodu v druhé polovině 15. století. Hlavním hrdinou a středem děje je mladý barvířský učeň vychovávaný v Bruggách v rodině svého zamě... více


Jaro ve znamení skopce 92% Jaro ve znamení skopce 2002, Dorothy Dunnett

Ve 2. části série historických románů o životě Niccola se hlavní hrdina vydává za dobrodružstvím ve stopách antického prince Jásona a mořeplavců z lodi Argo až na pobřeží Černého moře, do pohádkového Trabzonu. Buduje dal... více


Marketing na Facebooku a Instagramu 56% Marketing na Facebooku a Instagramu 2019, Tereza Semerádová

Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdílené... více


Jak myslí Google a jaké je tajemství jeho úspěchu 84% Jak myslí Google a jaké je tajemství jeho úspěchu 2006, Steven Levy

Chcete pochopit, jaké tajemství stojí za úspěchem společnosti Google? Odpovědí je tato kniha známého amerického novináře a odborníka na informační technologie a kyperprostor. Skutečně jen několik málo společností na svět... více


Ďáblův advokát 48% Ďáblův advokát 2014, Caspian Woods

Tato nekonvenční kniha vám neposkytne návod, jak se stát úspěšným a bohatým na první pokus. Nabízí však pohled z druhé strany na všechny možné poučky a pravidla, která jste až doteď následovali. Autor vás vybízí nejen k ... více


Dějiny řemesel a obchodu v Čechách v 14. a v 15. století 88% Dějiny řemesel a obchodu v Čechách v 14. a v 15. století 1906, Zikmund Winter

Obsáhlá historická práce věnovaná dějinám řemesla, průmyslu a obchodu v době lucemburské a husitské, tedy ve 14.-15. století. Kniha kromě dějin řemesel a obchodu podává i dějiny malířství a architektury, které byly v dob... více


Zlato a koření: Zrod obchodníka ve středověku 60% Zlato a koření: Zrod obchodníka ve středověku 2006, Jean Favier

Zrod obchodníka ve středověku. Historická práce věnovaná rozvoji obchodu ve středověku. Historik-medievalista Jean Favier (1932) je autorem mnoha historických knih o evropském středověku se zaměřením na obchodní vztahy... více