obchodování, prodej
štítky
137 knih
Trhy a tržiště 2010, Pavla Státníková
Kniha historičky Pavly Státníkové nás zavádí na tržiště a do zmizelých nebo značně proměněných budov tržnic staré Prahy. Ukazuje slovem a obrazem romantickou, každodenní i zcela praktickou tvář míst, kam v minulosti chod... více
Prodej, nebo prodají tobě 2017, Grant Cardone
Jak si prosadit svou v obchodě i v životě Ať už jste prodejcem, manažerem pro prodej nebo podnikatelem, kniha „Prodej, nebo prodají tobě“ bude vaším průvodcem, který vám pomůže efektivně prodávat vaše nápady, produkty i ... více
Umění prodávat 2009, Tom Hopkins
Ačkoli jeho prvních šest měsíců v prodeji mělo katastrofické rysy, dokázal se nakonec naučit a aplikovat nejlepší prodejní techniky a vydělat během pouhých tří let více než jeden milion dolarů. Co způsobilo takovou promě... více
Hrdina nebo psanec 2012, Margaret Mark
Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, c... více
Dlouhý chvost 2010, Chris Anderson
Dlouhý chvost Proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky Kniha Dlouhý chvost upozorňuje na změnu ekonomiky a kultury, za kterou stojí internet. Ten totiž, podle autorových sl... více
Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk 2014, Viktor Janouch
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zku... více
101 rad pro úspěšný prodej 2007, Zig Ziglar
Čo každý obchodník potrebuje vedieť. Staňte sa úspešnejším profesionálnym predajcom. Nemusíte čakať, kým sa veci stanú. Vy sami môžete spôsobiť, aby sa stali. V knihe sú pravidlá, ako účinnejšie, etickejšie a hlavne čast... více
Národní hospodářství 2014, Vladimír Tomšík
Publikace seznamuje s nejvýznamnějšími okruhy problémů týkajících se národohospodářské teorie. V textu je zahrnuta problematika měření výkonnosti národního hospodářství, peněz, inflace, hospodářských cyklů, ekonomického ... více
Trading Coach: 101 lekcí, jak se stát sám sobe obchodním psychologem 2011, Brett N. Steenbarger
Kniha se skládá z celkem 10 kapitol, které dále delí knihu na celkem 101 konkrétních psychologických lekcí. Obsah knihy: Kapitola 1 – Změna: Samotný proces a jeho uskutečňování Kapitola 2 – Stres a úzkost: Kreativ... více
FOREX – Ziskové intradenní a swingové obchodní strategie 2013, Kathy Lien
Je nám velkou ctí, že můžeme obohatit český a slovenský forexový trh světově uznávanou knihou číslo 1 pro každého, kdo chce do hloubky pochopit fungování největšího světového finančního trhu. Kniha bude rozhodně příno... více
Jak mnohem lépe prodávat 2007, Brian Tracy
Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměře... více
Ziglar o prodeji 2006, Zig Ziglar
Chcete se stát úspěšnými profesionálními prodejci? Chcete zvládnout základy prodeje a vybudovat si solidní kariéru ve světě obchodu? Chcete si přitom uchovat zdravý rozum a nepřijít o přátele a rodinu? Pak je tato kniha ... více
Prodejte to! 2018, Oren Klaff
Průkopnická metoda pro prezentaci, přesvědčování a skvělý obchod. Oren Klaff používá svou metodu již 13 let a výsledkem je čistý zisk 400 milionů dolarů. Nyní se s vámi o ni podělí a pomůže vám zvítězit v jakékoli sit... více
Niccolo přichází 2001, Dorothy Dunnett
První část historického románového cyklu věnovaného rozvoji vlámského a italského obchodu v druhé polovině 15. století. Hlavním hrdinou a středem děje je mladý barvířský učeň vychovávaný v Bruggách v rodině svého zamě... více
Jaro ve znamení skopce 2002, Dorothy Dunnett
Ve 2. části série historických románů o životě Niccola se hlavní hrdina vydává za dobrodružstvím ve stopách antického prince Jásona a mořeplavců z lodi Argo až na pobřeží Černého moře, do pohádkového Trabzonu. Buduje dal... více
Marketing na Facebooku a Instagramu 2019, Tereza Semerádová
Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdílené... více
Jak myslí Google a jaké je tajemství jeho úspěchu 2006, Steven Levy
Chcete pochopit, jaké tajemství stojí za úspěchem společnosti Google? Odpovědí je tato kniha známého amerického novináře a odborníka na informační technologie a kyperprostor. Skutečně jen několik málo společností na svět... více
Ďáblův advokát 2014, Caspian Woods
Tato nekonvenční kniha vám neposkytne návod, jak se stát úspěšným a bohatým na první pokus. Nabízí však pohled z druhé strany na všechny možné poučky a pravidla, která jste až doteď následovali. Autor vás vybízí nejen k ... více
Dějiny řemesel a obchodu v Čechách v 14. a v 15. století 1906, Zikmund Winter
Obsáhlá historická práce věnovaná dějinám řemesla, průmyslu a obchodu v době lucemburské a husitské, tedy ve 14.-15. století. Kniha kromě dějin řemesel a obchodu podává i dějiny malířství a architektury, které byly v dob... více
Zlato a koření: Zrod obchodníka ve středověku 2006, Jean Favier
Zrod obchodníka ve středověku. Historická práce věnovaná rozvoji obchodu ve středověku. Historik-medievalista Jean Favier (1932) je autorem mnoha historických knih o evropském středověku se zaměřením na obchodní vztahy... více